![]() |
Dames van Onzin: topless zonnen, doen/deden jullie dat wel eens?
Vertel!
|
Nope
|
Nee.
|
Ok ik sla een beetje door zo, vooral op je verjaardag, maar:
Citaat:
Hij zei dames :rolleyes: |
Hou je bek Rinus.
|
:'(:'(
|
Nou Maaike is heus wel een dame!
|
Jahoor, maar meestal niet in Nederland. Maar wij zetten de tent ook wel eens op op plekken waar kleding überhaupt overbodig is :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met regelmaat. :o
|
Ik zo wel willen want eigenlijk vind ik witte tieten kklelijk als ik in de zon heb gelegen, maar ik durf nooit :O Je krijgt er altijd zoveel aandacht van en dat hoeft van mijn niet zo.
|
Citaat:
En je kan toch ook gewoon een rustig plekje uitzoeken? |
Citaat:
|
Dat sloeg op het rustige plekje zoeken, overigens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed ik heb het niet over Scheveningen/Zandvoort/Katwijk, hoe het daar is weet ik niet. |
Hoek van Holland valt meestal ook wel mee, alleen zo jammer dat daar alleen een sprinter heengaat
|
Citaat:
|
Er gaat tenminste een trein.
|
Citaat:
|
Superongepast dat gezeik over sprinters. Ik pm je wel ff.
|
Ik ga eigenlijk alleen naar stranden waar je alleen met de fiets kunt komen :o
|
Met de fiets?? Wat raar! Welke rustige stranden zijn dat dan precies??
|
Smooth, AIDZ :yeah:
|
Citaat:
|
Weleens gedaan. Maar het was geen succes want mijn huid kan slecht tegen veel zonlicht :o
Wel neem ik niet per se badkleding mee naar het eiland in het meer bij mijn vriend als we daar gaan zwemmen. Dan ga ik echter niet speciaal in de zon liggen. |
laatst was ik in de sauna en toen was het superlekker weer buiten. dus ik ging even chillen op zo'n ligstoel en toen was ik in slaap gevallen.. daarna heb ik dus echt blaren gehad, en gehuild.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blaren waarvan? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen dat ik ging vervellen. Iig ontopic: Nee nog nooit topless gezond (wat verwacht je ;) ) Ik heb wel vrienden die als ze op hun buik zonneb hun bikini losmaken aan de achterkant zodat ze geen lijnen van het zonnen krijgen, maar dat vind ik ook zo apart om te doen. |
Ik weet niet of ik het durf met mijn littekens. Niet dat je het zo erg ziet, maar ik mag sowieso een jaar niet in de zon met die littekens.
|
En voorheen?
|
Voorheen lagen ze aan de zijkant :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil wel, maar in durf nooit. Ik houd niet van gestaar. En sowieso heeft die huid nog nooit zon gezien, dus als ik het al zou doen, zou dat om die reden niet lang zijn.
|
Ik vind topless tetjes zo vorm- en seksloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zon niet topless. Niemand zit daar op te wachten, ikzelf ook niet trouwens (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |