![]() |
gesloten
Heei srry verwijderd
|
Slaap je voldoende? Drink je voldoende (sap, thee, water, etc. koffie telt niet echt), ongeveer 1,5 L per dag. Eet je voldoende?
|
Het ligt er aan wat u er van vind.
Ik eet 1/2 boterhammen per dag (meestal 1) en het diner gewoon wat me ouders maken. Ik drink 1.5/2 liter per dag En ik slaap 7/8 uur per dag X lisa |
Je eet veeeeeeeel te weinig.
|
Citaat:
|
Ik eet 7 boterhammen op een dag en soms ben ik nog uitgeput :p
|
7/8 uur slaap per nacht is voor een 13 jarige ook niet echt veel.
|
eet je geen fruit/koekjes/snoep/chips?
|
Citaat:
De allermooiste meisjes met de mooiste lichamen zorgen juist heel goed voor zichzelf. Dat betekent dat ze genoeg en gezond eten en regelmatig sporten. Dat zorgt er niet alleen voor dat je een mooi gewicht hebt, maar je huid, nagels en haren blijven ook mooi glanzend. Je hebt vast vriendinnen om je heen waar je tegenop kijkt omdat je ze mooi vindt. Waarom vraag je hen niet wat ze zoal eten op een dag? |
Ik vind mezelf gewoon veel te dik en te vet maar vandaag heb ik maar 1 broodje op en dat vind ik nog te veel
|
Oh nee, meisje, je bent 13, je moet helemaal nog niet willen afvallen! En je eet echt te weinig voor wat je op een dag doet, daarom kun je je niet concentreren en krijg je hoofdpijn. Dat is je lichaam dat aangeeft dat het meer voedingsstoffen en vitamines nodig heeft. Je bent nog in de groei, dus je hebt echt de bouwstoffen nodig die in voedsel zitten.
|
Hoe wil je leven van 1 broodje per dag? Daar zijn we niet voor gemaakt om normaal te kunnen functioneren
|
Tjaa ik ben bang als ik meer ga eten dat ik het eruit ga gooien..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja dat krijg ik van iedereen te horen maar er is meer met me aan de hand dan alleen dat..
Ik huil mezelf in slaap.. Ik reageer bijna iedereen gemeen af terwijl ik het niet wil.. En meer maar jaa ik moet er mee leven.. |
Waar zouden die gevoelens vandaan kunnen komen? Kan je er over praten met je ouders/ zus of vriendinnen?
|
Dat heb ik geprobeerd maar het heeft niet geholpen..
Op dit moment denken mijn vrienden dat ik anorexia krijg ofzo maar zo ver is het nog lang niet |
Citaat:
Als je echt blijft denken dat je dik wordt of bent zal ik wel hulp zoeken. Er zijn genoeg meisjes die ook zo (onterecht) denken dus schaam je er ook niet voor. |
Ik kan al niet meer eten als ik nu doe..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga het proberen bedankt allemaal (:
|
misschien een bloedtest laten doen en meer eten misschien heb je pfeifer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |