![]() |
Wat is jouw favoriete anticonceptiemethode?
Poll!
Je mag natuurlijk ook op de methode van het andere geslacht stemmen. |
Geheelonthouding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De pil. Die slik ik meer om niet ongesteld te worden dan om niet zwanger te worden trouwens, maar als ik seks met een man heb, wil ik ook altijd nog een condoom gebruiken.
|
Citaat:
|
De nuvaring! Tot nu toe het enige hormonale middel waar ik weinig last van heb. Condooms vind ik maar vervelend en we willen wel nog kinderen, dus leidingen doorknippen is vooralsnog ook geen optie.
|
Wat een mooie volledige poll, Axel. Ik mis alleen nog de door een patiënt aan mij genoemde methode "hopen".
|
Wachten tot het huwelijk.
|
Voor het zingen de kerk uitgaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan spawn again denken denk ik.
|
De pil alleen nu ff niet zo handig met alle antibiotica.
|
Citaat:
|
|
Up.
|
Onthouding
|
Al 20 jaar.
|
Geen commentaar
|
Ha ha.
|
:d
|
Oke, ja
|
Je mist niets hoor.
|
:D kennen jullie aseksuele mensen? Ik ken er eentje en ze vindt seks echt vies.
|
Sadyeeeee
|
Sadye wilt pas seks als je je leuter in de dettol dipt.
|
Citaat:
|
Ik geloof 20 of 19
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maagd, ze heeft een afkeer er tegen. Als je erover praat doet ze haar handen over haar oren en kijkt ze heel zuur, maar ze is dan ook niet helemaal 100
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Napalm.
|
Citaat:
|
Sterilisatie lijkt me echt SUPERCHILL.
|
Als ik een beetje losjes reken (studiegenoten waar ik zelf niet mee omga, bijvoorbeeld) dan ken ik zes aseksuele mensen. Jullie kennen er ook minimaal één want Trimm.
|
Homoseks.
|
Citaat:
|
Als je alleen sokken aan hebt!
|
Is goed :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik twijfe! Heb altijd de pil gebruikt maar op advies van gynaecoloog en bij gebrek aan seks deze gestopt afgelopen jaar en toen merkte ik pas wat voor effect dat ding had op mijn psychische toestand! Maar nu moet ik er toch weer aan geloven en overweeg een Spiraal. Maar sterilisatie van de man is natuurlijk de beste optie voor iedereen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |