![]() |
Double Dutch seksen: ja of nee?
Poll.
|
Wat is Double Dutch?
|
Double Dutch
[sport] - Double Dutch is een vorm van touwtjespringen. Bij Double Dutch heb je twee draaiers die twee touwen tegen elkaar in ronddraaien. In de touwen bevinden zich één of meerdere springers. De naam werd aan deze vorm van touwtjespringen gegeven in de Verenigde Staten. In 2007 kwam de Disney Channel-film Jump In! uit. |
Double Dutch (anticonceptie), gebruik van meer dan één anticonceptiemiddel.
|
Ik raad dat wel altijd aan als meisjes voor de pil komen :y
Maar in een vaste, zeker soavrije, monogame relatie en een situatie waarin je het zou kunnen accepteren als je ongepland zwanger raakt, hoeft het op zich niet. |
Ja.
|
Niet meer, want monogaam en getest enzo.
|
Nee joh doe normaal
|
Waarom denken vrouwen dat hun mannetjes ook monogaam zijn? :o
|
hitz0r godverdomme uit naam van alle mannen: houd je bek :bob:
|
Up.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, want je bent gelijk alle zooi kwijt :o en de pil slikken en langdurig antibiotica gaat ook niet goed samen.
|
Citaat:
|
haha lees nu hitzors reactie pas :P nee niet alle mannetjes zijn monogaam.
|
Upje.
|
Nee: Martiño. Ik zie nu pas dat ik de "ik heb geen seks met vrouwen"-optie eigenlijk ben vergeten, of heeft Double Dutch ook een betekenis in de gay-scene :confused:
|
Ik denk dat ik het ook als grapje invulde poppetje. ;)
Het internet leert mij overigens wel dat er zoiets bestaat als een 'Dutch Rudder'. Dat houdt in dat je je eigen piemel vastpakt, en een ander de arm waarmee je je piemel vasthebt pakt en die op en neer beweegt (m.a.w. masturbatie by proxy, pun not intended) en dat is dan totally not gay. Als twee mannen dat bij elkaar zouden doen dan heb je dus een Double Dutch Rudder. |
Haha :d
|
seksen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen, ben geen dame.
|
Up.
|