![]() |
welke e-reader voor school???
hallo mensen,
voor mijn opleiding moet ik best veel lezen uit documenten vanaf het internet, om te verkomen dat er overal a4'tjes rondslingen wil ik graag een e-reader kopen. ik ben op zoek naar een gebruiksvriendelijke e-reader die: -snel te gebruiken is, het zo fijn zijn als de e-reader bijhoud bij welke pagina ik ben gebleven en dat ie na het opstarten meteen het op de laatst bekeken pagina staat. - aantekeningen kan maken - snel kan bladeren door een boek, met bijvoorbeeld een zoek functie, of een soort inhoudsopgave. weet iemand welke e-reader ik dan moet kiezen? of welke e-readers gebruiken jullie voor school? ik heb helemaal geen verstand van e-readers, dus als iemand nog opmerkingen heeft zou ik die graag horen(y) groetjes joris |
Ik vind e-readers fijn, maar niet echt voor school. Soms zet ik collegeslides er op omdat ik mijn laptop niet wil meenemen, maar voor studieboeken lijkt het me niet ideaal. Omdat je normaal heel makkelijk zoekt door te bladeren. En omdat je op een reader hele kleine letters overhoudt.
Ik heb een Sony (nieuwste model geloof ik, TS3?) en ben daar wel tevreden over qua gebruik. Je moet er alleen wel voorzichtig mee omgaan (niet laten vallen!). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |