![]() |
Laten van sperma
Hallo,
Ik trek me nog wel eens af, maar vind het lastig op het ergens te laten. Ik doe het nu in een wcpapiertje en spoel het dan door, maar heeft iemand nog andere tips? |
Oplikken??
|
Wat je nu al doet is het beste, maar oplikken kan natuurlijk ook :P
|
verlies geen druppel doe durex om je knuppel :D
|
Citaat:
OT: wc papiertje keukenrol tissue ook wel eens gehoord: sok of boxer.. maar om dat dan zo in de wasmand te kieperen vind ik vrij ranzig. :) |
Ga gewoon lekker in de douche, bad?
|
De wasbak ^.^?
|
Citaat:
ik zou een wc papiertje doen ofzo en anders een boxer, licht er ook aan wanneer je je trekt s'morgens dan kun je het in je boxer doen want sperma droogt toch zo op en niemand ziet het als je de volgende dag weer een ander boxer aantrekt |
Citaat:
|
Citaat:
|
:P i know, ik wouw jullie reactie horen xD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien is het vies maar ik smeer het uit over mijn buik en trek daarna mijn hemd (!) eroverheen zodat het opdroogt en dan trek ik mijn vastgeplakte hemb weer omhoog en dan krijg ik kippenvel :bloos:
|
Citaat:
|
Zelf doe ik het meestal inderdaad in keukenpapier (dat is sterker en groter dan wcpapier) of anders onder de douche. Spoelt het vanzelf weg...
|
je kan je het best naakt uitkleden leg een handoek op je buik en spuit daar het sperma op.als je klaargekomen bent even je lul goed afvegen zodat er geen sperma resten op het bedegoed komd.(y)het beste kan je eigen 5x per week aftrekken dat is goed voor de prostaat om kanker te voorkomen.(y)
|
ik kan serieus als mijn penis op zijn langst is met mijn tong aan het plas/sperma gaatje geraken.
|
Op eten
|
Citaat:
En toen ik aan 14 jaar wel sperma had was ik niet meer lenig genoeg om zelfs maar aan het topje te kunnen komen. Jammer. |
Gewoon lekker in douche!
|
Ik laat het altijd gewoon in mn onderbroek zitten. Ik trek meestal savonds, dus dat is sochtens allang droog :)
|
En dan trek je hem weer aan??
|
Citaat:
|
Ik gebruik meestal een stuk van de keukenrol. Vouw 'm wel dubbel anders spuit je er een gat in.
Als het niet bij de hand is vang ik het in mijn hand op en lik het dan op. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: