![]() |
wat vinden jongens leuk aan meisjes?
Misschien een beetje een raare vraag, maar ik vond het wel een keer leuk om te weten!
(ps: ik ben een meisje van 13) |
Vrouwelijke vormen, hoe lief ze kunnen zijn en dat ze zichzelf echt kunnen uiten. En dan spreek ik voor mezelf.
|
En als je voor een ander spreekt?
|
Dat ligt maar net aan de jongen zelf. Tuurlijk vinden jongens de vrouwelijke vormen mooi, maar voor de rest is dat echt persoonlijk hoor.
|
Persoonlijkheid, haar lach als je haar ziet en het uiterlijk. Alhoewel ik meestal de laatste optie niet als belangrijk beschouw, helaas gebeurt dat onbewust toch een beetje.
|
Bedankt voor jullie reacties!
|
Dat ze aardig zijn, dat ze een paar gemeenschappelijke hobby's/eigenschappen hebben.
En ja, ook uiterlijk telt mee. (Ps: ik ben een jongen van 13 ) |
Ik vind het leuk als meisjes ietsjes hardtoget zijn. Maar niet bitchy.
Verder gewoon knap aardig relaxed. En al helemaal niet wanhopig. Ben ook jongen van dertien enzz |
Ik ben zelf ook een meisje en ik heb precies zo'n zelfde topic gepost dus daar kun je ook eventjes kijken maar als ik een jongen was denk ik wel de ogen want dat vind ik het leukste aan jongens
|
Ogen waarin je kan verdrinken, I like those. Ogen waar je je ogen niet van af kan houden. :D
Een vergelijkbaar gevoel voor humor, enigszins waanzinnige geest, zelfde smaak qua films en muziek is een pro. Ik val op meiden die kleiner dan mij zijn. Ik voel me wel erg klein als mijn vriendin langer dan mij zou zijn (zonder hakken). |
Citaat:
|
Tegenwoordig zijn het niet de grote tatas maar de grootste billen!
Ik vind het persoonlijk belangrijk dat ze gewoon altijd voor je klaar staat en lief is |
Ja, vind je? Ik heb liever iemand die niet te vertrouwen is en een vuile bitch is.
|
Aardig, schattig en niet bitchy
|
Lief, zorgzaam, vooral grappig en iemand die af en toe ook eens het initiatief durft te nemen
|
ik niet te slank, en aardig
|
zelfverzekerd maar niet bitchy, en gewoon aardig en lief
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |