![]() |
Wedstrijd: Wie is nou de oppertijger?
Hallo mensen, bij deze is de wedstrijd van start gegaan, wie is de oppertijger! (18+ en een beetje minder)
Tijger? Huh? Nou, volg deze link en kom er achter hoe erg tijger jij bent! (lees wel even de spelregels door natuurlijk: Tijgeren! Natuurlijk sta ik op nummer 1 met mijn 30 tijgerpunten, vul zelf ook de vragenlijst in en weet hoeveel tijgerpunten je hebt! Top 10 Tijgers: 1: Paranoïde 57 2: Pip 47 3: Fizzle-Fluffy 36 4: Rommeltje 30 5: Qimm 24 6: Little Phoebe 20 7: Stefenootje (heel weinig) |
Citaat:
|
47 punten
valt mee als je er max 150 kan halen. Dat ik het nooit in andere continenten heb gedaan scheelt wel denk ik. |
51. Nounou, poepoe.
|
Ow jezus gekke mensen hier, is het niet dat je meer punten scoort als de chick uit een ander continent komt, niet dat je sex hebt IN een continent?
|
Vrij onduidelijk
|
20 punten. Ik ben niet zo kinky.
|
Citaat:
|
36, waarmee ik de huidige nummer 3 van het podium stoot. Giggity, stoot.
|
24
|
Heel weinig, durf het niet zeggen. Maarja ik ben niet zo seksueel.
|
Waarom zou je het niet durven te zeggen, als je 15 of 16 bent is het heel normaal om er bijna geen te hebben hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
35/36 toch?
|
36 :o ben wel benieuwd wat de invloed van leeftijd is. Zal niet in m'n voordeel werken, gok ik.
|
Ik had de test ook als 20 jarige man ingevuld en kreeg dezelfde uitslag. Was ook nieuwsgierig of dat meehielp
|
Ik heb 15 punten.
|
0 natuurlijk, ik doe niet aan seks
|
Citaat:
Effe getest door twee keer de zelfde antwoorden. Nu 36 punten, als ik 20 jaar oud was geweest 39. |
18 punten, blijkbaar.
|
38. Wat een rare lijst.
|
Citaat:
|
34
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sokken aan :lief: dan blijven je voeten lekker warm
|
Alsof ik tijd heb om op sokken te letten tijdens seks.
|
Citaat:
|
Ja precies
|
40
|
29. Verder, vage lijst.
|
Wordt die lijst nog bijgewerkt? :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |