Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vrienden-relatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1895136)

IkBenBrabants 25-10-2014 20:07

vrienden-relatie

hallo ik ben nieuw hier.
(maar dat maakt niet uit.)

ik heb een vraag en die luidt: Hoevaak gebeurd het dat een jongen en meisje die goede vrienden zijn een relatie krijgen uiteindelijk?

Groetjes van mij

Sarah 25-10-2014 20:47

Welkom!

Wil je statistieken? Want die kan ik je niet geven.

Ik kan je wel vertellen dat ik een half jaar vrienden met mijn vriend geweest voordat we wat met elkaar kregen. Het verschilt een beetje per persoon: de een kan juist niet meer verliefd op iemand worden als ze diegene eenmaal als gewone vriend zien; de ander moet juist iemand eerst leren kennen voordat ze verliefd worden.

IkBenBrabants 25-10-2014 23:07

ze zou wel willen dat ik naar haar toe zou komen als ze het koud heeft en dat ik haar dan een massage zou geven en dat we dan zouden knuffelen om haar weer warm te krijgen enzo. maar ze zegt dan wel dat ze da alleen doet als vrienden.
ik ben hierdoor redelijk verward:confused:
zou ze dit echt alleen willen doen als vrienden?

Rachelll 25-10-2014 23:12

Ik heb zelf wel eens gehad dat een vriendschap uiteindelijk verkering werd en heb het vaker om me heen ook wel gehoord. Maarja je kan beter gewoon meteen eerlijk zijn en je kaarten op tafel leggen. Vraag haar mee uit ofzo, als ze je opeen gegeven moment ziet als een BFF blijf je dat echt.

Rachelll 25-10-2014 23:13

En wat je als laatste zei, als zij daarna duidelijk zegt we knuffelen als 'vrienden', dan is het eigenlijk wel heel duidelijk dat ze niet meer wil hoor!

IkBenBrabants 25-10-2014 23:23

ze weet wel al dat ik op haar ben en ik vraag haar soms wel eens mee om iets samen te gaan doen. maar wat zou ik dan kunnen gaan doen wat vrienden meestal niet zouden doen?

Schrödinger 26-10-2014 09:05

Dus ze weet dat je haar wel ziet zitten en zegt dan dat ze "alleen vrienden" wil blijven.

Lijkt me vrij duidelijk?

Erturkoetjelief 26-10-2014 11:36

Schrödie zegt het al maar om het te verduidelijken:

Je vraag is:
Citaat:

IkBenBrabants schreef: (Bericht 33676325)
wat zou ik dan kunnen gaan doen wat vrienden meestal niet zouden doen?

Tevens weten we

Citaat:

IkBenBrabants schreef: (Bericht 33676325)
ze weet wel al dat ik op haar ben

en
Citaat:

IkBenBrabants schreef: (Bericht 33676315)
ze zegt dan wel dat ze da alleen doet als vrienden.

Ervanuitgaand dat ze de waarheid spreekt en niet een soort geheimzinnig complot verzint, waarbij ze verliefd op jou is, en weet dat jij verliefd op haar bent, maar toch besluit tegen jou te zeggen dat ze alleen vrienden wil zijn is het antwoord op je vraag "niets want jullie zijn gewoon vrienden".

Andere vraag die je stelt:
Citaat:

IkBenBrabants schreef: (Bericht 33676315)
zou ze dit echt alleen willen doen als vrienden?

Waarschijnlijk wel. Ze weet dat je verliefd op haar bent, waarom zou ze hier dan nog over liegen? :confused: Stel dat ze wel aan het liegen is, waarom dan in hemelsnaam? En zou je dan een relatie willen met iemand die nu al zo ontzettend moeilijk doet en liegt?:confused:

IkBenBrabants 26-10-2014 15:05

ja dan zal het wel alleen maar vrienden zijn:(
maar toch bedankt dat jullie hebben geholpen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.