Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Schaamhaar scheren/trimmen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1895194)

viltstift98 27-10-2014 16:45

Schaamhaar scheren/trimmen

Hoi,
Ik ben een jongen van 15 jaar en twijfel erover om mijn schaamhaar helemaal af te scheren. Ik houd het wel steeds een beetje bij, maar ik weet niet of ik wel helemaal kaal wil... Mannen onder ons, vinden jullie het fijner om het daaronder helemaal kaal te hebben?

RobertG 27-10-2014 16:54

Kaal, maar potdomme tis wel een bijhouden.Vooral wanneer je t gewend bent dan irriteer je je scheel als er al stoppeltjes op komen.
Kies je voor kaal, reken erop dat je net een tuinman wordt. Met regelmaat bijhouden.

bierkoning 27-10-2014 17:11

Gewoon bijhouden. Een kaal rondje tussen je beenhaar ziet er toch ook noet uit? Dus niet zo aanstellen en gewoon bijhouden. Voor mij hoeft het bij een vrouw ook niet perse kaal te zijn.

Reverend 27-10-2014 17:54

Bijhouden met schaar.

DaichiDechu 27-10-2014 19:02

gewoon bijhoudennn. volgensmij is de kans sws groter dat mensen kaal lelijker vinden dan een beetje haar bij mannen dusja, maar je moet sws doen wat je zelf wilt.

geertjan101 28-10-2014 18:10

Goedeavond,

Ik weet dat dit niet mijn topic is maar heb snel even een vraagje hierover;

Kan je schaamhaar gewoon dumpen in het toilet en dan doorspoelen? Raakt het toilet dan niet verstopt of zo (wel een goede manier namelijk)

Elin3 28-10-2014 18:15

Je kunt het net zo goed gewoon in de prullenbak gooien. Maar ik denk dat korte haartjes het toilet niet snel zullen verstoppen. Lange haren is een ander verhaal, als deze in elkaar vast klitten heb je een probleem, want haar vergaat niet of nauwelijks.

viltstift98 28-10-2014 20:43

Ik houd het wel een beetje bij. Dan gooi ik het in de vuilnisbak. Toilet lijkt me niet heel handig...

Durian 28-10-2014 21:10

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33677703)
Je kunt het net zo goed gewoon in de prullenbak gooien. Maar ik denk dat korte haartjes het toilet niet snel zullen verstoppen. Lange haren is een ander verhaal, als deze in elkaar vast klitten heb je een probleem, want haar vergaat niet of nauwelijks.

Dat probleem had ik in de douche... Volgens mij is ie een beetje verstopt nu :o

Pluis 28-10-2014 21:26

Schaamhaar hoort niet in het riool. Zeker niet de lange haren die je afknipt of scheert. Daar krijg je nare verstoppingen van en je staat mooi voor lul als er een klont schaamhaar tevoorschijn komt als de riooldienst z'n werk doet.

Trickie 19-11-2014 20:06

Ik scheer het altijd allemaal helemaal kaal :-) en de meiden/jongens die ik tref zijn er eigenlijk allemaal wel positief over. Is gewoon lekker, lekker glad.

Pip 21-11-2014 11:32

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33677845)
Schaamhaar hoort niet in het riool. Zeker niet de lange haren die je afknipt of scheert. Daar krijg je nare verstoppingen van en je staat mooi voor lul als er een klont schaamhaar tevoorschijn komt als de riooldienst z'n werk doet.

Dat valt toch wel mee? Zo'n persoon ziet veel goordere dingen. Het is ook niet zo dat een klont vuil uit het riool nog herkenbaar is als jouw schaamhaar. Ik heb überhaupt nog nooit gehoord van een verstopping die louter te wijten was aan schaamhaar.

Ik scheer me niet vaak maar als ik het al doe, scheer ik mij 'nat' en dus onder de douche. Lijkt mij vrij normaal.

Erturkoetjelief 21-11-2014 12:08

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33687882)
Dat valt toch wel mee? Zo'n persoon ziet veel goordere dingen. Het is ook niet zo dat een klont vuil uit het riool nog herkenbaar is als jouw schaamhaar. Ik heb überhaupt nog nooit gehoord van een verstopping die louter te wijten was aan schaamhaar.

Ik scheer me niet vaak maar als ik het al doe, scheer ik mij 'nat' en dus onder de douche. Lijkt mij vrij normaal.

Precies dit :o

hollandiaman 26-12-2014 18:51

Zomers kaal en swinters even bijhouden

satopex 20-02-2015 12:03

Citaat:

viltstift98 schreef: (Bericht 33677101)
Hoi,
Ik ben een jongen van 15 jaar en twijfel erover om mijn schaamhaar helemaal af te scheren. Ik houd het wel steeds een beetje bij, maar ik weet niet of ik wel helemaal kaal wil... Mannen onder ons, vinden jullie het fijner om het daaronder helemaal kaal te hebben?

een hoop jongens scheren tegenwoordig hun schaamhaar volledig weg incl. hun balzak helemaal glad.:)

1vraag1 20-02-2015 13:14

Citaat:

satopex schreef: (Bericht 33738910)
een hoop jongens scheren tegenwoordig hun schaamhaar volledig weg incl. hun balzak helemaal glad.:)

jep :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.