![]() |
Praten over mezelf in het Engels
Wilt er iemand mij helpen met een presentatie over mezelf in het Engels? Ik moet 2 minuten volpraten. Dat klinkt weinig, maar dat is het niet! De volgende onderwerpen heb ik al:
- Mijn naam, leeftijd, woonplaats, etc. - Mijn ouders, broers, zussen, opa's, oma's, etc. - Mijn hobby's. - Mijn favoriete muziek/tv-serie/schoolvakken/eten/kleuren. Voor de rest kan ik niets meer bedenken! Help me aub snel! Ik heb weinig tijd, want ik moet de presentatie overmorgen al houden! En heeft nog iemand tips voor de Engelse uitspraak? |
Veel Britse vlogs kijken voor je uitspraak. En verder vooral uitgebreid vertellen over je onderwerpen. Hoe oud zijn je broers en zussen, zitten ze ook daar op school? Waarom is dat juist je favoriete programma? Vertel een leuk feitje over de artiest van je favoriete muziek.
|
Dit hoort op huiswerkvragen KMT, ik verplaats het voor je.
Vertel iets leuks over je woonplaats of over de sport die je doet o.i.d. Gewoon iets dieper ingaan op één van je onderwerpen. Die minuten zijn zo om! |
Twee minuten is ECHT heel weinig. Als je rustig praat en tussendoor een pauze neemt, zodat het niet zo gehaast en monotoon klinkt, komt het goed. En je moet gewoon eromheen praten en niet té korte zinnen. Succes
|
Sorry dat ik zo laat reageer.
Bedankt voor de tips, ik heb de twee minuten gered (het werd zelfs bijna 3 minuten) en het ging prima. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |