![]() |
Filmsnobtopic 2.0
En daarin wil ik even zeggen dat The Drop tof was. Alleen was ik de enige in de bioscoopzaal die dat vond, geloof ik.
Ach ja, Pathé hè :p /snob |
Collega 1 zei vandaag DIE MOET JE ZIEN en collega 2 zei BLIJF ER VER VANDAAN. Dus die ga ik kijken.
|
Nou en.
|
Citaat:
Nou ja, ik ben dus met collega 1, de rest van de zaal zat me toch een partij te puffen en steunen. Allemaal collegaatjes 2. |
Het enige dat ik een beetje jammer vond...
Spoiler
|
Ik vond The Drop ook gaaf en de twee mensen met wie ik was ook (y)
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
Om niet in spoilers te blijven praten: ik heb echt zoveel zin in Aanmodderfakker :cool:
|
Gisteren eindelijk El Secreto de sus Ojos gezien (y)
|
Citaat:
Al vond ik lang niet alles goed, wat een fantastische hilarische theatrale over the top en toch bijzonder rake film :cool: Best een beetje briljant. |
Beste filmliefhebbers, hebben jullie eigenlijk een jaarlijstje gemaakt? Ik heb een poging gedaan tot:
1 Boyhood 2 The Wolf of Wallstreet 3 Pride 4 Her 5 The Grand Budapest Hotel 6 Wild Tales 7 Gone Girl 8 Whiplash 9 Nebraska 10 12 years a slave/The Drop Speciale vermelding: Aanmodderfakker (beste Nederlandse film) en Mr Turner (voor Timothy Spall, niet voor de film) |
Aanmodderfakker vonden Miss Jazz en ik niet zo leuk! Had een ander soort film verwacht vooral denk ik
|
Ik vond hem hilarisch.
|
Ik vond Boyhood dus geen kut aan maar wel een geniaal concept en ook wel goed gedaan verder, Wolf of Wallstreet vond ik mweh. The Grand Budapest Hotel vond ik wel heel erg gaaf, de rest heb ik nog niet gezien.
|
Citaat:
Boyhood was echt heel saai |
Boyhood vond ik serieus de mooiste film in jaren, maar ik snap op zich hoe je er 'geen kut aan' kunt vinden :p
Van Wolf of Wallstreet snap ik dat niet :o |
Citaat:
|
Ik vond Boyhood heel erg fantastisch, Aanmodderfakker en Wolf of Wallstreet bijzonder vermakelijk.
|
Citaat:
|
In Boyhood zag ik gewoon een saai iemand die een kutjeugd, sorry maar ja saai
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn nummer 1 van 2014 is Guardians of the Galaxy. En mijn Raspberry gaat naar Transformers 4. De enige reden waarom dat leuk was is omdat ik een liter bacardi mee naar binnen smokkelde waardoor we een stelletje 18 jarige mormonen voor ons heel blij hebben gemaakt. |
Guardians of the Galaxy eergisteren nog gekeken, heel goede film ja.
|
The Dawn of The Planet of The Apes (y)
|
Citaat:
|
Ik vond Guardians of the Galaxy dan weer niet zo briljant als sommige bepaalde mensen in mijn naaste omgeving vinden, maar ik heb absoluut gelachen bij die film.
|
Citaat:
|
Citaat:
Grand Budapest Hotel en Wolf of Wall Street wil ik zeker nog zien! Gone Girl Nightcrawler The Drop Guardians of the Galaxy Interstellar The Lego Movie Birdman 12 Years a Slave Big Hero 6 Edge of Tomorrow Into the Woods Big Eyes This is where I leave you How to train your dragon 2 Nelson Mandela: The Myth & Me The Hobbit The Giver Her Under the Skin Hunger Games: Mockingjay Pt 1 The Monuments Men Dawn of the Planet of the Apes Captain America: The Winter Soldier The Other Woman Transformers: Age of Extinction Transcendence Lucy |
Citaat:
|
Oh jah, Edge of Tomorrow was ook heel cool :cool:
|
Ik naam aan dat dat het lijstje is van wat je gezien hebt @NFS :p
Ik vond 2014 juist een topjaar wat betreft films (y) |
Citaat:
Ja, ik moest heel erg aan zijn stijl denken. Mensen die zwaar over the top gewelddadig reageren op tegenvallers enzo. Heerlijk. En hilarisch. |
Citaat:
Ik bedoelde ook niet dat het jaar slecht was, meer dat er veel matigs in de subset die ik gezien heb is gekomen :p |
Nightcrawler moet ik ook nog zien ja. En ik ben ook heel benieuwd naar Birdman en Big eyes!
|
Birdman is echt zo, zo goed (y). Ik ben ook benieuwd naar Big Eyes.
Ik vond The Monuments Men trouwens echt een draak. |
The Monument's Men vond ik geen draak, maar wel een typisch geval van heel erg jammer (n)
|
Geen lijstje gemaakt, maar wel een goed aantal keer de zaal uitgelopen dat ik dacht van: Yes!
Boyhood vond ik erg goed. Er is op het concept na eigenlijk niet iets wat die film heel geniaal maakt. Maar uiteindelijk kijk je zonder moeite 3 uur naar een gezin dat opgroeit. Gone Girl. Na het zien van de trailer was ik bang dat Fincher een keer ging teleurstellen. Expres niks meer over de film gelezen en gewoon gegaan. Lekker gefreaked en goeie soundtrack (y) The Judge vond ik ook heel erg goed. Dat was voor mij een kleine verrassing afgelopen jaar |
The Judge vond ik 'wel aardig'.
|
Ik heb geloof ik een beetje een zwak voor drama comedy :o
|
Dat is geen schande :p
|
A most wanted man vond ik ook best oke. Al was het maar omdat ik in een zaal zat vol met mensen die dachten dat ze actie gingen zien :p
|
Godver! Die ben ik vergeten!
Die hoort eigenlijk zeker wel in m'n lijstje! Grrrr.. |
Of misschien laat ik me nu iets te veel leiden door m'n emoties omtrent PSH :o
|
Citaat:
|
Ik wil niet dat die emoties weggaan en ik wil Hunger Games niet zien :p
|
Citaat:
|
Boyhood grote winnaar Golden Globes *o*