![]() |
Geschiedenis Examen
welke geschiedenis boek kan ik gebruiken om me goed voor te bereiden voor de staatsexamen??
Feniks of alleen examenbundels:confused: |
Deze vraag past beter op huiswerkvragen. Ik heb hem verplaatst.
Ik had twee katernen/boekjes waar mijn geschiedenisexamen over ging en die heb ik geleerd. Dat ligt er misschien ook aan hoe jouw school werkt en anders even informeren bij het instituut wat het examen aanbiedt? |
Het examen met de twee katernen over 2 verschillende onderwerpen is er inmiddels af, het examen gaat nu over de 10 tijdvakken en alles erop en eraan.
Hoe te oefenen dat weet ik ook nog niet zo goed. Wel hoorde ik dat de nieuwe examens al een paar jaar getest zijn op verschillende scholen. Misschien dat deze op examenblad.nl staan? |
Citaat:
geschiedenis en staatsinrichting. ik zit niet op school dus beetje lastig |
in de examenbudels staan mestaal(99%) dingen die je moet leren, ook zou ik posters-vragen leren en oefenen
1. hoe kan je zien voor wat is gemaakt. 2. hoe je kan zien door welke groep het is gemaakt 3. hoe je partijen op de posters kunt herkennen (dikke mensen met sigaar liberalen, enz) oorzaak-gevolg komt er zeker in (in vorm van plaatjes) dat is wat ik er nog van weet. |
Ik weet niet of de ts het topic nog volgt, maar ik zag laatst dat je ook speciale examenbundels hebt voor 2014/2015, hierin staan dus dingen voor het nieuwe examen.
Daarbij idd de postervragen/bronnen oefenen |
Ik zal examensbundels dan ook aanschaffen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |