![]() |
waarom?
waarom moet alles zo lopen?
waarom moet alles zo gaan? waarom is dat geluk altijd NET te ver van mij vandaan? ik ben gelukkig daar niet van maar niet optimaal niet zo goed als ik weet dat het kan als mensen het nou maar zouden accepteren dat gevoel van jou en mij als mensen maar zouden leren dat wij ook gevoelens hebben, net als zij maar als we vertellen hoe alles zit vinden ze ons een monster zo ziek en zus zo dat en dit altijd moeten wij lijden waarom nou toch wij? ik gun dit echt niemand dus vandaar toch maar mij.. maar waarom nou jou?? waarom jij ook pijn? kan het niet gewoon alleen mij zijn? het doet mij nog meer pijn, om de pijn te zien die jij hebt.. misschien is het wel daarom.. ik voel me een bloem, verlept.. kan nog wel bloeien hoor.. maar zal niet meer.. teveel herinneringen, al die pijn keer op keer.. ben zo moe ben het zat ik heb het helemaal gehad.. wil nu rust aan m'n kop houd die pijn dan nooit meer op? voel zoveel liefde voor jou maar het kan niet, ik vind het zo flauw! het zijn maar kleine dingen niet eens zoveel maar die kleine cijfers betekenen zoveel... niet voor mij en niet voor jou.. laat het maar lekker zo.. maar waarom voor die anderen wel? waarom nou? :( |
euh ooit gehoord van niet meer dan 2 topics per persoon per dag ofzow ? :rolleyes:
|
ow.. oops.. nee eigenlijk niet.. ik had inspiraie dus dan schrijf ik gewoon door..
|
sorry..
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet lief? Misschien eens nuttig je af te vragen wáárom er in principe niet meer dan twee topic per dag geplaatst mogen worden. HET IS VAKANTIE, er is hier geen halve hol te beleven en dan gaan er weer een stel lopen mekkeren. *kwaak* (kwek) |
Citaat:
Twee topics per persoon per dag is algemene regel geworden, die ga je toch niet veranderen enkel omdat het VAKANTIE is. Regels zijn permanent, anders creëer je een ingewikkelde boel. Het is niet omdat het vakantie is en dr minder te beleven is dat topic sneller moeten zakken... |
Citaat:
|
of je nou teveel topics hebt geopend of niet..'t blijft een mooi gedichie! :p groetjes, marloes
|
thnx marloesie en tegen de rest: sorry hoor, dat ik inspi kreeg en graag effe mn gedochten kwijt wil! zal het nooit meer doen en willen ju7llie nou pleeeeease ophouden met het verneuken van mn topic???????? kuzzz...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |