Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vriendin ( 18j ) wil (nog) geen seks, hoe reageren ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1895444)

tanos 08-11-2014 09:43

Vriendin ( 18j ) wil (nog) geen seks, hoe reageren ?

Dag forumleden

Ikzelf ben 18jaar oud en heb al 8maand een vriendin
Zij is 17, wordt bijna 18j.

Ikzelf wil seks en probeer haar dat op een normale en volwassen manier te vertellen

Maar zij reageert altijd enorm raar en boos.

We zijn al een beetje intiem en heb haar al in lingerie gezien en in blotte borsten,
Hoe kan ik meer ?

Ik zou ze graag al effe beffen of haar poesje zien

Ik zie er zo vanaf dat ze geen seks wilt, ik kijk er zo naar uit. We zijn beiden nog maagd

Durian 08-11-2014 09:55

Een keer tijdens het intieme zoenen op een bed met je hand richting haar poes gaan. Of kapt ze dan meteen?

tanos 08-11-2014 10:00

Citaat:

Durian schreef: (Bericht 33682209)
Een keer tijdens het intieme zoenen op een bed met je hand richting haar poes gaan. Of kapt ze dan meteen?

Ja eigenlijk wel,
Soms kan ze intens geil zijn maar als haar gsm trilt, loopt ze er direct naartoe...

Maar misschien kan ik het vanavond nog eens proberen

Durian 08-11-2014 10:33

Als ze er nog niet voor klaar is, dan is ze er niet voor klaar. Maar dat ze meteen naar haar gsm loopt om te kijken wat er is gezegd, is best wel triest :')

bierkoning 08-11-2014 12:51

Waarschijnlijk is ze er nog niet aan toe. Maar dat kunnen wij niet ruiken.

Dus ipv van alles te proberen praat erover met haar.

Paranoide 08-11-2014 13:18

Vraag 'r waarom ze niet wil. Voor hetzelfde geld is ze ooit verkracht en reageert ze daarom zo.

Reverend 08-11-2014 13:43

Verontwaardigd reageren.

tanos 08-11-2014 15:08

Bedankt voor jullie reacties

Ik heb het al vaak gevraagd maar gisteren zei ze dat ze er in de verste verste nog niet aan denkt

Ze beschouwt het volgens mij als een pleziertje voor de man en ze denk dat zij pijn gaat hebben ofzo,
Ik zweerde dat het niet zo is en wil dat bewijzen maar ze wilt dat niet...

Als ik zo triestig reageer wanneer ze zo'n dingen zegt, dan twijfelt ze nog meer aan zichzelf,
Heb ik al geprobeerd...

Ik heb het gevoel dat mijn leven al enkele weken stilstaat en dat het pas terug verdergaat wanneer ik geen maagd meer ben...

Mijn studies etc lijden er wel onder maarja... & zij is wel gelukkig

Dark Phoenix 08-11-2014 15:21

Citaat:

tanos schreef: (Bericht 33682260)
Ik heb het gevoel dat mijn leven al enkele weken stilstaat en dat het pas terug verdergaat wanneer ik geen maagd meer ben...

Jezus. :D

Reverend 08-11-2014 16:30

Citaat:

http://i.imgur.com/8519rhq.gif

feniks 09-11-2014 07:42

Dit is het moment waarop je tegen dat wicht moet zeggen dat jullie niet bij elkaar passen.

Yannickje 09-11-2014 07:51

Citaat:

feniks schreef: (Bericht 33682397)
Dit is het moment waarop je tegen dat wicht moet zeggen dat jullie niet bij elkaar passen.

Dat vind ik wel iets kort door de bocht.
Maar oplossinge heb ik ook niet, jammer.

feniks 09-11-2014 08:41

Hoezo te kort door de bocht?
Meisje wil geen seks. (En geeft ook niet echt een reden, als ik de ts moet geloven)
Jongen wil wel seks.
Verkrachting is bij wet verboden, dus moet ts maar op zoek naar een gezonde meid die wel seks wil.
Makkelijker kan haast niet.

Elin3 09-11-2014 09:11

Je kunt/ mag haar niet pushen. Je kunt er met haar over praten, maar geef haar vooral niet het idee dat ze iets fout doet door haar grenzen aan te geven. Praat om haar te begrijpen, niet puur om haar te overtuigen.

Vraag jezelf af of je bereid bent voor dit meisje te wachten, zelfs als het nog een jaar duurt. Zo niet, maak het uit.
Wil je wachten tot zij er klaar voor is, probeer dan te focussen op alle leuke dingen die jullie al wel doen en geniet daarvan.

Erturkoetjelief 09-11-2014 11:53

Citaat:

Holy fuck :D:facepalm::herp:

Nou, als ik dit zo lees sluit ik me aan bij feniks. Jij bent duidelijk niet bereid te wachten, zij geeft geen fatsoenlijk antwoord op waarom ze niet wil, maak het dan maar gewoon uit.(y)

Bamboestokje 09-11-2014 20:06

Citaat:

tanos schreef: (Bericht 33682208)
Dag forumleden

Ikzelf ben 18jaar oud en heb al 8maand een vriendin
Zij is 17, wordt bijna 18j.

Ikzelf wil seks en probeer haar dat op een normale en volwassen manier te vertellen

Maar zij reageert altijd enorm raar en boos.

We zijn al een beetje intiem en heb haar al in lingerie gezien en in blotte borsten,
Hoe kan ik meer ?

Ik zou ze graag al effe beffen of haar poesje zien

Ik zie er zo vanaf dat ze geen seks wilt, ik kijk er zo naar uit. We zijn beiden nog maagd

Ik ben zeker geen expert op dit topic (heb nog nooit een vriendin gehad) maar wat ik sowieso weet is dat je haar niet moet pushen. Dat verkleint de kans alleen maar. Maak het haar gemakkelijk denk niet alleen maar aan seks. Wees gewoon intiem met haar op een niet-seksuele manier. Dan komt dat seksuele vanzelf. Tenminste, dat is wat ik denk.

Edit: Ik zie dat je al 8 maanden met haar bent. Ik blijf bij mijn standpunt

Turk February 10-11-2014 01:30

Citaat:

Mja, als je haar met dit soort argumenten probeert te overtuigen kan ik me wel voorstellen dat ze niet wil. Misschien wil ze in principe wel seks, alleen niet met iemand die zegt: "Toe nou, ik lijd er zo onder."

Hoe dan ook, nee is nee en ze is je ook niet per se een antwoord verschuldigd. Als je haar leuk genoeg vindt kun je wachten.

feniks 10-11-2014 09:06

Mwa... Ze is inderdaad misschien geen antwoord verschuldigd. Maar in een relatie lijkt het mij vanzelfsprekend dat je communiceert.
Want op basis waarvan moet hij dan wachten? De stand van de maan?

Dark Phoenix 10-11-2014 12:00

Citaat:

Turk February schreef: (Bericht 33682694)
ik lijdt

:(

Citaat:

feniks schreef: (Bericht 33682708)
Mwa... Ze is inderdaad misschien geen antwoord verschuldigd. Maar in een relatie lijkt het mij vanzelfsprekend dat je communiceert.
Want op basis waarvan moet hij dan wachten? De stand van de maan?

Tot zij er klaar voor is / het wil / het met hem wil?

Natuurlijk is het beter als je er over kunt communiceren, maar als hij alleen maar bezig is met hoe verschrikkelijk het voor hem is dat hij maagd is, snap ik wel dat het niet echt wil lukken.

feniks 10-11-2014 13:35

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 33682751)

Tot zij er klaar voor is / het wil / het met hem wil?

Natuurlijk is het beter als je er over kunt communiceren, maar als hij alleen maar bezig is met hoe verschrikkelijk het voor hem is dat hij maagd is, snap ik wel dat het niet echt wil lukken.

Dan zal zij zo volwassen moeten worden om erover te kletsen.
De ts moet gewoon stoppen met de dramaqueen uit te hangen, en zelf een keuze maken als zij niet durft

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.