![]() |
Vinger in kont (vies)
Ik wou eens experimenteren door in plaats van te masturberen vooraan ook eens in de anus achteraan te vingeren. Ik las op verschillende forums en hier dat het zelfs voor nog een grotere orgasme kan zorgen en zeiden dat het minder vuil is dat je denkt.
Ze zeiden voor je dat doet dat je naar het wc moet gaan. Wel... Ik probeerde m'n vinger erin te steken en het zat vol met poep. Ben ik nu in de maling genomen door al die forums of wat? Zo vuil ik doe het nooit meer :o |
Ik denk dat je dat gewoon eerst een bezoekje aan het toilet hebben gebracht en je bips schoon hebben ;)
|
Tja, je zit in je aars dus er kan altijd wat meekomen. Je kan ook van die wegwerp handschoentjes kopen.
|
Is er echt geen manier om je vinger erin te kunnen steken zonder dat hij vuil word? De forums staan er vol van dat ze het doen maar niemand rept een woord over poep dat meekomt. Ik kan toch moeilijk met wcpapier IN mijn kont gaan he :P
|
Dat kan ook niet want dan scheurt het wc papier waardoor je met veel kracht met je vinger rechtstreeks in je anus komt. :( o_O
|
Nou ja, het hangt er ook af wat voor soort poep er zit denk ik. Als het heel kleverig is ipv een normale drol kan ik me voorstellen dat het aan je vinger komt.
Dat anderen er niks over zeggen komt denk ik omdat ze of het niet uitmaakt of zich er voor schamen. Kan me niet voorstellen dat dat nooit gebeurt. Ik ken iemand die een speciale douchekop heeft die hij eerst in z'n aars stopt voordat hij anale spelletjes gaat spelen. Maar ik denk dat dat niet echt goed voor je darmen is als je dat vaak doet. |
Hoe schoon je bent hangt af van je dieet en spijsverteringsstelsel. Er zijn mensen die echt nergens last van hebben.
Als je er vies van bent zou ik inderdaad handschoentjes aanschaffen. Zulke: http://www.fiers.be/cms_files/N-59440-Img1.jpg Kost een tientje bij de apotheek. Dan heb je een doos met, like, 100 stuks. |
Citaat:
Citaat:
|
Niet doen als je korter dan 2 uur daarvoor naar de wc bent geweest. Die tijd heeft de darm nodig om "restjes" op te nemen.
|
Okè, persoonlijk vind ik het smerig. Koop een vaginale douche of zo.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |