Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Onzin (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Innig geliebte Fizzle! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1895522)

Erturkoetjelief 12-11-2014 16:29

Innig geliebte Fizzle!

Innig geliebte Fizzle!

Meine Liebe zu Dir ist grösser als alles andere auf der Welt. Mit Deinen blonden Haaren bringst Du mich ständig zum Schwärmen.

Deine Figur mag ich ganz besonders gern an Dir! Ich werde nie vergessen, wie Du mich das erste Mal zärtlich geküsst hast und damit meinen Puls in nie geahnte Höhen getrieben hast. Du bist sehr begabt, denn Du kannst so gut singen, und ich liebe Dich auch deshalb so sehr!

Habe ich Dir eigentlich schon gesagt, dass ich Dich total süß finde? All meine Gefühle und all meine Liebe zu Dir habe ich in diesen Brief zärtlich für Dich verpackt. Willst Du mit mir italienisch essen? Ich brenne darauf, das mit Dir zu tun!

In ewiger Liebe,
Dein Ertur

Erturkoetjelief 12-11-2014 16:30

Ok ik zocht gewoon een lieve Duitse aanhef en toen kwam ik een Duitse liefdesbriefgenerator tegen :D :bloos: ik wilde eigenlijk alleen vragen of je 1 februari toevallig in Köln bent.

en jaja die kerel van je woont ergens in de eifel of zo maar toch :bob:

Not for Sale 12-11-2014 18:25

Link naar de generator!

Erturkoetjelief 12-11-2014 18:30

Terecht verzoek.

http://www.2cu.at/liebesbrief/

Ik verwacht in ruil een korte beschouwing over de rol van de flux capacitor in het hedendaagse leven te NC.

deadlock 12-11-2014 19:25

Citaat:

Erturkoetjelief schreef: (Bericht 33683711)
Terecht verzoek.

http://www.2cu.at/liebesbrief/

Ik verwacht in ruil een korte beschouwing over de rol van de flux capacitor in het hedendaagse leven te NC.

Waarbij minstens één keer het woord europarlementariër gebruikt moet worden én de term 'lage brug'.

fizzle-fluffy 12-11-2014 22:55

Ich kann mich gar nicht dran erinnern, dass wir geküsst haben. Ich muss voll gewesen sein. Passiert schon mal.

fizzle-fluffy 12-11-2014 22:56

Weet ik nog niet. Mijn kerel woont al n tijdje in Köln dus kann gut sein! Wieso?

deadlock 12-11-2014 22:56

Das ist ja Dof!

Not for Sale 13-11-2014 01:24

Citaat:

Erturkoetjelief schreef: (Bericht 33683711)

Hoewel beschikbaarheid van de betreffende technologie door velen als niet minder dan een noodzakelijke luxe, door anderen als een onontvreemdbaar mensenrecht wordt gezien, staat de noordelijke geleding van de gewezen kolonie Carolina wijd en zijd bekend om haar even chronische als schrijnende tekort aan de economische, culturele en logistieke infrastructuur, politiek kapitaal, leviterende vervoersmiddelen en excentrieke uitvinders, benodigd voor de productie en onderhoud van een levensvatbare fluxcapacitorindustrie, die in die hoedanigheid volgens de huidige consensus eenduidig als essentieel opgetekend kan worden, cf. het toonaangevende rapport "De lage brug: van turntoestel tot elfstedentochtongemak en 12 andere serendipiteuze verbeterpunten" (2004) van de alom gevierde doch gevreesde europarlementariër Drs. Mallebrootje.

Een van de tragische gevolgen van dit tekort is een amper functionerende temporele transportatiedienstensector, met alle gevolgen voor de werkgelegenheid, productiviteit en bruto nationaal geluk van dien. Nog steeds zijn talloze Carolinianen afhankelijk van spatieel transport, wat hen soms uren van hun dag kost. Lokale sociaaleconomische indicatoren zoals armoede, tienerzwangerschappen, brandstofverbruik, BMI en postmodernistengehalte liegen er dan ook beslist niet om.

In de nabije toekomst kunnen we echter verwachten dat de perspectieven en aanpakstrategiën voor deze wrange, levensverwoestende plaag fundamenteel naar een ander niveau zullen evolueren. Als gevolg van een succesvolle interventieanalyse en assertieve big data consulting is het vrijwel gegarandeerd dat toekomstige actiestappen virtueel naadloos zullen aansluiten op de langetermijnvisie in de cloud. Dit schept natuurlijk hooggespannen verwachtingen, toch willen we het begrijpelijke enthousiasme onder het algemeen publiek enigszins temperen. Om dit te concretiseren: laat uw DeLorean nog even op stal staan. De meest passende mentaliteit of psychosociale attitude op dit moment zou een afwachtende zijn. Of zoals gevoelens van dien aard lokaal ook wel worden uitgedrukt, "Don't call us, we'll call you".

deadlock 13-11-2014 08:21

:Cool:

Erturkoetjelief 13-11-2014 09:03

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 33683823)
Ich kann mich gar nicht dran erinnern, dass wir geküsst haben. Ich muss voll gewesen sein. Passiert schon mal.

Story of my life dit :(:'(

Erturkoetjelief 13-11-2014 09:04

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 33683828)
Weet ik nog niet. Mijn kerel woont al n tijdje in Köln dus kann gut sein! Wieso?

Oh ja ik ook dan die dag :bloos::bloos::lampje::y

Erturkoetjelief 13-11-2014 09:04

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 33683899)
Hoewel beschikbaarheid van de betreffende technologie door velen als niet minder dan een noodzakelijke luxe, door anderen als een onontvreemdbaar mensenrecht wordt gezien, staat de noordelijke geleding van de gewezen kolonie Carolina wijd en zijd bekend om haar even chronische als schrijnende tekort aan de economische, culturele en logistieke infrastructuur, politiek kapitaal, leviterende vervoersmiddelen en excentrieke uitvinders, benodigd voor de productie en onderhoud van een levensvatbare fluxcapacitorindustrie, die in die hoedanigheid volgens de huidige consensus eenduidig als essentieel opgetekend kan worden, cf. het toonaangevende rapport "De lage brug: van turntoestel tot elfstedentochtongemak en 12 andere serendipiteuze verbeterpunten" (2004) van de alom gevierde doch gevreesde europarlementariër Drs. Mallebrootje.

Een van de tragische gevolgen van dit tekort is een amper functionerende temporele transportatiedienstensector, met alle gevolgen voor de werkgelegenheid, productiviteit en bruto nationaal geluk van dien. Nog steeds zijn talloze Carolinianen afhankelijk van spatieel transport, wat hen soms uren van hun dag kost. Lokale sociaaleconomische indicatoren zoals armoede, tienerzwangerschappen, brandstofverbruik, BMI en postmodernistengehalte liegen er dan ook beslist niet om.

In de nabije toekomst kunnen we echter verwachten dat de perspectieven en aanpakstrategiën voor deze wrange, levensverwoestende plaag fundamenteel naar een ander niveau zullen evolueren. Als gevolg van een succesvolle interventieanalyse en assertieve big data consulting is het vrijwel gegarandeerd dat toekomstige actiestappen virtueel naadloos zullen aansluiten op de langetermijnvisie in de cloud. Dit schept natuurlijk hooggespannen verwachtingen, toch willen we het begrijpelijke enthousiasme onder het algemeen publiek enigszins temperen. Om dit te concretiseren: laat uw DeLorean nog even op stal staan. De meest passende mentaliteit of psychosociale attitude op dit moment zou een afwachtende zijn. Of zoals gevoelens van dien aard lokaal ook wel worden uitgedrukt, "Don't call us, we'll call you".

:lief::lief::lief::lief::lief:

Not for Sale 14-11-2014 02:26

Joepie!

Erturkoetjelief 14-11-2014 06:36

Heb je de generator al gebruikt?

Carn 14-11-2014 09:53

Citaat:

.. "Don't call us, we'll call you".

https://dl.dropboxusercontent.com/u/...es/antonio.gif

deadlock 14-11-2014 09:54

Citaat:

Carn schreef: (Bericht 33684225)

Ik wilde nog iets over Stephen Colbert posten omdat hij uit NC komt :bloos:

Carn 14-11-2014 09:57

ik zocht eigenlijk de antoniogif maar kon die niet snel genoeg vinden :bloos:

fizzle-fluffy 14-11-2014 12:03

Citaat:

Erturkoetjelief schreef: (Bericht 33683922)
Oh ja ik ook dan die dag :bloos::bloos::lampje::y

Mocht dat zo zijn, laten we dan samen naar café Fleur gaan :yeah:

Erturkoetjelief 14-11-2014 12:09

Ik wilde dit overigens nog heel graag posten maar helemaal vergeten :o
Citaat:

Erturkoetjelief schreef: (Bericht 33683684)
en jaja die kerel van je woont ergens in de eifel of zo maar toch :bob:

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 33683828)

Erturkoetjelief 14-11-2014 12:13

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 33684268)
Mocht dat zo zijn, laten we dan samen naar café Fleur gaan :yeah:

omg ok :bloos: Ik wilde voorstellen Willy's Würst op de Habsburgerring (want IMMER GEÖFFNET) maar jouw voorstel is beter :y

fizzle-fluffy 14-11-2014 12:13

:D

Ik heb 1 feb - cafe fleur in mijn agenda staan heur!

fizzle-fluffy 14-11-2014 12:14

:lief:

hitz0r 14-11-2014 13:08

Ertur en fizzle? :eek:

deadlock 14-11-2014 13:22

Ik kom ook!

fizzle-fluffy 15-11-2014 14:37

Citaat:

hitz0r schreef: (Bericht 33684343)
Ertur en fizzle? :eek:

Bist du eifersüchtig?

Erturkoetjelief 15-11-2014 14:56

Goed woord is dat toch. :cool: Net zoals backpfeifengesicht :cool:

Not for Sale 14-01-2016 01:02

Citaat:

Oh jeetje deze was ik vergeten :ghe:

Pr0xy 14-01-2016 01:57

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 33993252)
Oh jeetje deze was ik vergeten :ghe:

Waarom?:p

Not for Sale 07-10-2016 19:03

Als ik wist waarom, dan zou ik het niet zijn vergeten proks.

fizzle-fluffy 09-10-2016 13:29

Ik zit in Zürich!

Pr0xy 10-10-2016 01:31

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34228218)
Als ik wist waarom, dan zou ik het niet zijn vergeten proks.

Niet?:p

Not for Sale 10-10-2016 02:03

Da's toch logisch?

Pr0xy 11-10-2016 01:42

Citaat:

Not for Sale schreef: (Bericht 34229352)
Da's toch logisch?

Biologisch?:p

Not for Sale 11-10-2016 03:44

Denk je? :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.