![]() |
Heb jij wel eens gedatet via internet?
Poll.
|
Citaat:
http://puu.sh/cO059/91c81e81f5.png |
Oei.
|
Ja, dankzij meets vanuit Onzin, Admin, L&R, Letteren en door gekoppeld te worden door mensen die ik via hier ken.
|
Die datingsite van NRC, geen idee of dat nog bestaat.
D&A en Onzin en DK Fok! en nog een paar TMFchat en 538chat en IRC Anders namelijk Grindr en Tinder |
Hmja, ik heb alleen antwoord gegeven voor "serieus" daten. Als seksdates ook meetellen, dan kan ik nog wel wat aankruisen.
|
Mijn fout, maar het gaat eigenlijk ook om de toelichtingen en niet om de poll ;)
|
Godverdomme wat ben je toch ook een stuk vreten met een kleine piemel.
|
:d
|
Is Tinder internet? :lisa:
|
Citaat:
|
Vanwege de twijfel heb ik alleen ik vind Axel creepy gestemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Ja snap ik. Die :lisa: is een beetje knullig geplaatst.
|
Ja door af te spreken met mensen van hier.
|
Ik ken White Trash via relatieplanet.
|
Ik ken White Trash uit een donker steegje.
|
Citaat:
|
Nee, ik geloof niet dat ik uberhaupt ooit heb 'gedate' :'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekker romantisch bij kaarslicht luisteren naar het gekk van leneke <3
|
:D
|
Ja (y)
|
Via dit forum en via world of warcraft. Nuja wat heet Daten.
|
De namelijk kan je in je hol steken!
|
Citaat:
|
Vanuit bestaand contact met mensen die ik via diverse fora kende, dus niet zozeer met daten als doel om iemand aan te spreken.
|
Ik denk het wel eigenlijk
|
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Date' is gewoon een kutwoord |
Ik val ook over het woord "date", wat is precies een date? En als ik iemand ken vanuit de kroeg, daar drie woorden gewisseld, haar opzoek op facebook en een berichtje stuur met de vraag of ze wat wil gaan drinken, is dat dan via internet of niet? :confused:
|
Valt Tinder onder een datingsite trouwens? Ik vind het veel laagdrempeliger dan een datingsite maar in essentie is het niet veel anders natuurlijk :o
|
Citaat:
Raadsels, raadsels! |
Daten vind ik meer als je al echt geïnteresseerd in elkaar bent.
Eerste afspraak is meer oriëntatie gesprek. |
Citaat:
|
Overigens vind ik het gebrek aan date-cultuur in Nederland best zonde :(
|
België is nog erger. Wij stoppen vrouwen die we leuk vinden gewoon in onze kelder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Is toch anders he :o |
Citaat:
|
Toen ik nog een guppie was, op de chat van scholieren!! Hij is uiteindelijk voor een langere tijd een goede vriend van me geworden en we schreven brieven enzo. Nu spreek ik hem nooit meer.
Via dit forum ook weleens, Jive gaf me voor de grap zijn nummer met aan het einde twee omgekeerde cijfers. Ik draaide de cijfers om en had zijn nummer. We zijn nu nog steeds vriendjes :lief::lief: En via tinder :D :D :D :D ;d ;d:D D:d ;d :D Laatst ging ik iets drinken met een Turkse piloot uit Florida, dat was best een toffe peer. Verder weet ik het niet zo goed. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |