![]() |
Tongpiercing?
Hey :) ik wil graag voor mijn 16e verjaardag een tongpiercing laten zetten ^^ dat lijkt me zo Nice! Alsof je een parel in je bakkes hebt xD heeft iemand dit ooit eerder gedaan ofzo? Ik wil er zoveel mogelijk over weten :)
Alvast bedankt ! -xxx- KawaiiPluzzle |
Het is heel erg lelijk en het enige wat je ermee bereikt is dat je jezelf categoriseert tot de sociaal zwakkere lagen van de samenleving.
|
Met piercingvragen kan je beter op Lifestyle terecht. Ik verplaats je topic daarheen :)
|
Persoonlijk vindt ik een tongpiercing niet heel mooi, en t lijkt me handig met eten en zoenen maar das mijn mening ;)
|
Citaat:
En voor de gelovigen onder ons, God heeft de mens gemaakt zoals hij het wilde. Ga er nou niet mee kloten. Dat is werk van de duivel.... |
Ik heb er al jaren een. Het is niet heel bijzonder verder. Je zoenskills gaan er niet of nauwelijks op vooruit, want daarvoor zit ie te ver naar achter. Voor je seksleven is het ook niet spannender oid. Ijsjes eten wordt een stuk lastiger, evenals op je vingers fluiten of je tong uitsteken. Zeker de eerste 3 dagen kun je alleen vloeibaar eten, je staafje is dan heel lang en de kans dat je erop bijt nogal groot en dat doet zeer. Je tong is dik en het kost heel veel spierkracht om normaal te praten de eerste week minimaal. Het is slecht voor je tanden en je gehemelte deukt in. Het zetten valt trouwens wel mee, op je tong bijten doet vele malen meer pijn. In het begin speel je er waarschijnlijk veel mee en denk je misschien dat dat er verleidelijk uitziet, maar helaas, je ziet er gewoon uit als een debiel met je tong eruit.
Nu ik dit zo zit te typen vraag ik me af waarom ik hem in godsnaam nog heb :D maar ach. Als je het wil doen, moet je het lekker doen. Bereid je alleen voor op al die dingen en zet er zo snel mogelijk plastic balletjes op om je tanden nog enigszins te sparen. |
Nee niet doen, het is een hele grote afknapper.
|
heb er 2 in me tong. 3e moet nog (4e twijfel ik nog over) jah 4 in me tong
|
Citaat:
|
Citaat:
en als god mensen zo gemaakt heeft moet je ook nooit meer naar de dokter gaan of ziekenhuis. bijv blindedarm ontsteking/kanker enz. heeft god ook in je lichaam gestoken met een rede... sure..:facepalm: en een piercing kun je er weer uithalen en dan groeit het dicht. dat je het persoonlijk niks vind kan natuurlijk maar dat is jou mening. ts moet zelf weten wat ze met haar lichaam wil doen. ik zeg doen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een tongpiercing en ben pas net een maandje 16 :)
Ik heb hem al sinds de zomer vakantie maar ben er echt heel erg blij mee! ik zou het zeker doen, en pijn doet het echt niet. voornamelijk bij zoenen enzo heb je er echt iets aan.. ik heb nog geen - puntje kunnen ontdekken "Als jij het leuk vind heb je niks met andere meningen temaken." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er fijner aan zoenen met een tong piercing? /geen ervaring :o
|
Helemaal niks. Ik spreek namens beide kanten. Er zijn mensen die erbij zweren, maar ik ken er meer die er geen meerwaarde aan vinden zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een tijdelijke trend en dus een bepaalde meeloperij zelfde als die plakplaatjes op de armen of benen of rug enzo. Men wil elkaar graag nadoen waardoor er kuddegedrag ontstaat. Misschien dat binnenkort een burka nog HIP en COOL word:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |