![]() |
Is jouw (ex-)vriend(in) wel eens vreemdgegaan?
Voor zover je weet uiteraard.
|
Geen idee.
|
Arme durian
|
Nö
|
Mijn vriendje heel lang geleden omdat ik toch iets te preuts was :D geen relatie natuurlijk maar ik wilde toch met ja antwoorden :ghe:
|
Citaat:
|
Mijn exen gingen allemaal vreemd :ghe:
|
Nee, denk ik :ghe:
|
Ja, een ex met zijn ex. Maar we zijn er overheen en nu goede vrienden (Y)
Verder niemand. Zover ik weet. |
Niet dat ik weet binnen de relatie met mij.
|
Niet dat ik weet
|
Ja
|
De levenden niet
|
Ja, met de ex van m'n beste vriend:herp:
|
Citaat:
|
Nee hoor. Maar ik snap het ergens wel. Maar hij had het eerst wel even uit kunnen maken :o
|
Een ex wel. Maar niet tijdens zijn relatie met mij :p Verder geen idee.
|
Ik ben slim genoeg geweest om vriendinnen te selecteren waarvan ik weet dat ze niet vreemdgaan.
|
Ja dat weet je :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15
|
Ik zou willen dat ik hierop zou kunnen reageren maar guess what............. dat kan niet, want ik kan geen vriendin krijgen! Kut leven.
|
no worries, hier op scholieren doet iedereen het met elkaar dus je bent op de goede plek
|
Citaat:
|
Ja, behalve Søren. Hij is verwoed pandapuntenverzamelaar.
|
Chicks houden van negatieve gasten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja één grote orgie deze ding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Elin3, ik ben wel benieuwd of dit je huidige vriendje is of niet :o
|
Niet dat ik weet, maar ik heb er wel mijn twijfels over!
|
Eh mijn ex zal vast wel eens een ander hebben gezoend, maar ik weet vrij zeker dat hij dat pas gedaan heeft nadat we hadden afgesproken dat het mocht, dus het telt niet.
Mijn huidige vriend voor zover ik weet niet. Dus nee! |
Citaat:
Heb wel eens bijna iets gehad met een jongen die op dat moment nog een vriendin had, maar niet de ballen had om het met haar uit te maken. Uiteindelijk ging dat wel uit maar werkte het tussen ons toch ook niet helemaal. Dat we contact hielden ging eigenlijk heel erg tegen mijn principes in (want als een gast bij een ander vreemdgaat, waarom zou die dat bij jou ook niet doen), maar ik was erg verliefd :bloos: We hebben een tijd geen contact gehad, maar we gaan nu wel weer goed vriendschappelijk met elkaar om (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet dat ik dat van mijn ex zo graag wou, verder.
|
ik ben in de stemming om veel tmi-dingen op het forum te gooien. :ghe: Niet goed dit.
|
Dat is eigen aan mijn topics.
|
Ik zie nu pas wat een bizarre gezichtsuitdrukking het konijn op je avatar heeft.
|
Nee, maar mijn eerste vriendje had een poll op hyves aangemaakt tijdens onze relatie, waarin hij vroeg wie er verkering met hem wilde. :d (n)
|
Citaat:
|
:p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35. |