![]() |
Bivakmuts verboden?
Beste mensen,
Ik heb vorige week voor mijn verjaardag van een maat een bivakmuts cadeau gekregen. Het lijkt mij best wel een keer lachen om het een keer buitenshuis op te hebben, maar ik vroeg me eigenlijk af of dat niet verboden is? |
Onder een motorhelm is niet verboden. En als het buiten heel erg koud is geloof ik ook niet.
|
Nee hoor, is buiten niet verboden.
Wel mogen winkeliers je de toegang tot de winkel ontzeggen, en moet je m afdoen als de politie dat aan je vraagt. |
Wat is er precies komisch aan een bivakmuts?
|
Sorry, het is doorgaans verboden met uitzondering van extreem lage temperaturen (valt onder gezichtbedekkende kleding, en is verboden). Maar ik denk dat als je een tijdje dat gewoon in je eigen (bekende) straat doet, het geen probleem moet zijn. Maar niet in de stad noch winkels. ;-)
Misschien als grapje op school, dat kan wel. Maar niet te eng doen. ;-) |
Ik heb een keer meegedaan aan een vossenjacht waarbij twee gasten een bivakmuts droegen, de politie werd door omstanders gebeld omdat ze dachten dat het echt overvallers waren. :D
|
Gewoon een beetje mee oppassen (y)
|
Dan ga ik hem een keer wel buiten opzetten, maar zal wel oppassen :)
|
Of je zet hem binnen op en je hoeft niet op te passen. Eventueel kan je ook nog ramen open doen.
|
Nou ja als ze gewoon te koop zijn, zal t wel niet verboden zijn. Of mensen t prettig vinden is een andere vraag.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |