![]() |
Lelystad meeting.
Why not?
Ik bedoel olga en ik wonen er,en wij moeten altijd ver reizen en er zijn mensen uit almere dus ja lelystad is een goed idee. we hebben een strand,de batavia én bataviastad. wie komt er? :) -Maartje -Olga |
:p
|
Citaat:
|
Maak er dan een Almere meeting van :p, ik bedoe....wat moet je nou met Lelystad :rolleyes: ;)
Gaat wel lekker....zometeen openen we voor elke provincie een meetingtopic.... Maar ik kom wel hoor. Als ik kan :D |
Ik kom als er ijs is. (y)
|
Ik wil een lutjebroek meeting :p
|
*gaat een uithoorn-poldermeetingtopic openen* :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
[olga&maartje] |
Citaat:
|
als ik zou kunnen en het geld heb waarom nie.
|
Citaat:
*valt om* |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben gewoon chagrijnig, en moe, en bijna in vloeibare toestand door de hitte :/ |
Citaat:
:D *voelt zich een beetje de aanstichter van deze hoeveelheid meetingtopics oke oke we blazen alles af, alleen een enschedemeeting dan maar? :o* |
Citaat:
de zandvoortmeet en de zwolle meet gaan door hoor *kijkt streng* :p |
:D :o
|
in Almere zou ik mischien heel misschien wel langskomen, misschien.. :P
*stemt voor Almere-meeting :o* |
Citaat:
Er is een paar maanden geleden nog een almere meeting geweest,en waar was jij?...inderdaad je was er niet :p |
omdat ik van niets wist :( ik word altijd buitengesloten :\
|
btw. waar zijn alle andere topics gebleven: het enige dat ik zie, zijn meeting topics :eek:
|
ik ben ook voor een almere meeting, wat we dan moeten doen weet ik niet, maar dat doet er toch niet toe :) Een meeting in het bruisende almere is altijd leuk :p
|
jaw ik kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! almere is nog beter:D daar woon ik tog:D
ow.. maar ik ken helemaal niemand.. behalve maartje dan :( |
Slotjuuuuuuh :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah jochie toch :D :p Nou bij de eerst volgende meeting ben je de eerste die het hoort hoor :D |
ik ook almere meeyting!!!!!!11
|
Citaat:
|
maartje schaam je!!! Je doet mee aan de rage! en DAT noemt zich een alto!!! ( :p ) Oh nee je bent jezelf
(just kiddin') |
Citaat:
Precies! en wij hebben ook een strand :D Heel veel zelfs :p......En we hebben totum *jeuj*;) |
Citaat:
Ja toeii...nu wil ik niet meer met je naar lowlands :rolleyes: :p |
nog een meeting :)
whoohoo magk ook komen ? |
Citaat:
ja zo krijg je me wel aan t janken he?!! :mad: whee |
demonstratief kom ik niet!! :cool:
zul je zien dat 'als' het een grote miet word ik er toch misschien heen ga.. (niet dat ik dat kan ofzo :] *kijkt naar geld gebrek* |
Citaat:
has spoken. |
Citaat:
|
Citaat:
op onze volgende meeting mag ik je dan ook "dopen"? |
Citaat:
.. dit betekent niet dat ik nu instem met homosexuele activiteiten.. voor het geval er mensen atm smerige plannetje smeden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
masj en ik bepalen hier nog wel wat er gebeurd met jou, roel en de slagroomspuit :p |
hoor ik slagroom? IK KOM!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |