![]() |
Favoriete schrijvers
Welke schrijvers vinden jullie echt heel erg geweldig?
|
Mijn favoriete schrijfster op het moment is Jeannette Walls, ze schrijft echt heel fijn en levendig :lief:
Zij heeft o.a. The Glass Castle and The Silver Star geschreven. |
Oeroeg gelezen van Hella S. Haasse. Ik was onder de indruk.
|
Virginia Andrews vond ik als tiener erg fijn lezen. Ze weet heel goed de spanning vast te houden door het hele boek heen. Dan Brown is daar ook een kei in, ik kan die boeken echt niet wegleggen, heerlijk.
JK Rowling heeft prettige humor. Frans de Waal weet moeilijke concepten op toegankelijke manieren uit te leggen (en het helpt dat ik het onderwerp van zijn boeken erg interessant vind, sociale evolutie bij dieren). |
Ik hou erg van John Irving ondanks dat er ook wel veel herhaling in zit, ik vind dat vaak juist leuk. Zo van "ik ben benieuwd wanneer in dit boek de hoofdpersoon een beer tegenkomt".
Arthur Japin vind ik ook altijd goed. Interessante personages uit interessante tijden. Behalve de uitgave van zijn dagboek. Robin Hobb voor fantasy, maar dat viel misschien al eerder op ;) Terry Pratchett ook, al is dat meer humoristisch en ben ik nog niet aanbeland bij zijn meer recente boeken die hij met Alzheimer geschreven heeft. En hij heeft nog niet zo veel uitgebracht maar tot nu toe kan Kahled Hosseini ook nog niets verkeerd doen bij mij! |
J.K. Rowling is mijn favoriete schrijfster
En ook R.L. Stine van Fear Street ( ik vind deze verhalen zo leuk dat ik zelf spanningsverhalen schrijf als mijn grote hobby |
Ik lees gewoon van verschillende schrijvers boeken. Geen favoriet :o
|
Kerstin Gier
|
Citaat:
|
Rascha Peper, Ian McEwan, Stephen King en Isabel Allende.
|
Citaat:
|
Carry Slee en Heleen Vreeswijk.
|
Virginia Woolf
|
Judith Visser!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nicholas Evans, J.R.R Tolkien, Kami Garcia, Margaret stohl <3
|
J. Lynn vind ik echt een goede schrijfster !
|
Ik hou van Sarah mlynowski, cassandra Clare, micheal grant, pc cast, kristen cast, Virginia Andrews, lj Smith, Veronica roth, jullie kagawa en vele andere!!!!
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |