![]() |
Ik was het zat!
Hoi iedereen, ik ben speciaal weer op deze site ingelogd om dit mede te delen en om raad te vragen.
Goed, ik ben over een paar maanden 16 en ik verheug me daar niet echt op. Mijn probleem is voornamelijk dat ik geen vriendin kan krijgen. Goed, nu is dat niet zo'n probleem op zichzelf maar we weten allemaal dat we in een land wonen waar je achterlijk, gehandicapt, achterhaald en idioot bent als je nog geen vriendin hebt op je 16de (en waarom? Geen idee.) Zoals je misschien begrijpt wilde ik laten merken dat ik ook vrouwelijke aandacht kan krijgen en dus besloot ik te liegen over mijn leeftijd en me te registreren op een website waarvan ik dacht dat ik er een jongedame als vriendin kon krijgen. Blijkbaar heb ik mijn profiel zo echt ingevuld dat ik iedere dag zo wat 30 berichtjes van allerlei vrouwen uit mijn buurt krijg! En ik wist van tevoren niet dat het een erg seksueel getinte website zou zijn... ik heb over niets gelogen; behalve mijn leeftijd, die ik "slechts" 6 jaar jonger heb gemaakt (nu ben ik 21 volgens die website, in feite ben ik dus 15.) Ik wil graag met deze vrouwen in het echt afspreken, want ik vind dat ik al heel lang toe ben aan een ontmaagding en de aandacht die ik van deze vrouwen krijg is goud waard. Het enige punt is dat ik niet weet hoe ik geld moet besteden aan zo'n website (het gaat via iDeal en dat soort onzin.) Kan iemand me een manier geven hoe ik goedkoop deze vrouwen mijn gegevens kan geven? Bij de persoonlijke informatie kan ik het ook niet toevoegen; die moderators keuren dat af. Groeten van Nederlander1999. |
Niet wanhopig op zoek zijn, niet liegen. Je bent 16, kom op zeg.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verdomd, dan is mijn vraag: waarom hun wel en ik niet!?!? Dat is....... niet eerlijk.
|
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze niet per direct meer recht op een relatie/seks hebben dan ik. Dat zou belachelijk zijn!
|
Citaat:
Citaat:
Ben jij wel echt 16? |
15 en over een paar maanden 16. Waarom eigenlijk? Omdat mijn Nederlands op orde is of wegens mijn denkbeelden?
|
Citaat:
|
Met je Nederlands is niet zoveel mis maar je aannames wat betreft maagdelijkheid, het hebben van een partner en seks zijn wel erg naïef. Ook dat je jezelf met anderen vergelijkt en dan met termen als "oneerlijk" en "recht hebben op seks" op de proppen komt is wat vreemd.
Je moet niet zo naar anderen kijken, je moet jezelf verbeteren. Je gaat toch ook niet bij elke mooie auto die je langs ziet rijden roepen dat het oneerlijk is? Ik vrees dan ook dat het bovenstaande instelling is die de grootste bijdrage levert aan de afwezigheid van chicks in je leven. |
Je klinkt alsof je het manifesto van Elliot Rodger gelezen hebt.
Niet zo wanhopig doen. |
Citaat:
|
Ooit van gehoord dat die sites nep zijn?
En alleen maar geld van je willen aftroggelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Racisme wordt door de meeste vrouwen ook niet echt als aantrekkelijk beschouwd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we geen andere topics en onderwerpen hierbij betrekken.
Trouwens, voor zo ver ik weet is voor jongens de gemiddelde leeftijd dat ze seks hebben 17. Je bent dus alles behalve laat of zielig. Maar jezelf zielig vinden is wel heel onaantrekkelijk voor anderen. |
Zoals ik t doe
Koop ze om voor siggas Gistere n meid voor 10 siggas geneukt. Snapte |
En het komt niet in je op dat bij een dermate lage prijs, de dame in kwestie sowieso wel met je naar bed was gegaan?
|
Citaat:
Nu tevreden?? |
Schrödinger gaf je slechts een advies over iets dat veel vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Je hoeft hem niet tevreden te stellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk toch echt dat het "probleem" bij jezelf ligt ;) |
Jezus je komt wel heel wanhopig over, Zal je toekomstige vriendin ook niet blij mee zijn...
Als je zo doorgaat ga je er echt geen krijgen. Concentreer je gewoon op school en vrienden zoek verder een leven en er komt vanzelf wel iemand |
Citaat:
|
komt wel goed :)
|
Waarom ga je niet naar de hoeren als je maagdelijkheid je zo dwarszit, Nederlander1999? Zitten heel leuke meisjes tussen, hoor, die 't werk met liefde doen en tegen betaling best 'n uurlang 't feit willen negeren dat je voor de rest niet zo'n interessant mens bent.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet alle vrouwen vallen op buitenlanders of binnenlanders... ligt aan de persoon erachter niet aan het uiterlijk ;)
|
Ik moet eerlijk bekennen dat zodra ik laat vallen dat ik allochtoon ben, de vrouwen druipend in hun onderbroekje voor me in de rij staan. Ik probeer altijd op te letten achter welke vrouw zo'n stomme kaaskop aan zit, dan pak ik die, puur om de kaas te pesten :evil:
|
Ik vraag me wel af hoe hij verklaart dat er ook autochtone Nederlanders zijn die een relatie hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey welke uil heeft nou weer mijn bericht gewijzigd!? :confused:
|
Nederlander1999 you made my day!
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om een topic(s) :D (je andere meegeteld) Even serius Bro ik ben ongeveer even oud als jou en snap opzich je punt MAAR... Zoals iedereen hier al zegt, wat jij zegt en als argumenten gebruikt is complete onzin, ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die Hollands zijn en een Hollands vriendje hebben. Zoals ze zelf al zeiden hecht nu nog niet teveel waarde aan het verliezen van je ontmaagdelijkheid, als ik al jou berichten zo leest gaat het je daar volgens mij vooral om maar geloof me, als JIJ alleen en meisje daar voor gebruikt en zo een relatie in stapt ben je echt een l*l... Weest niet te wanhoppig en wacht gewoon totdat je de ''ware'' tegenkomt :) En gebruik je eerste keer ook pas voor die ware! Groetjes Pancake |
Ik vind die maagdelijkheid eigk wel iets om trots op te zijn in deze tijd...
En je argumenten kraken nogal aan sommige kanten :/. Ga door met je leven (school, sport, vrienden etc.) en wie weet kom je iemand tegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is toch wel weer een pareltje. :D
Vooral de oorzaken niet bij jezelf zoeken, beste Nederlander, ga zo door, en je zult de rest van je leven een treurig wezen blijven. |
Citaat:
Ik snap er niks van dat jij geen vriendin hebt, je lijkt me zo'n leuke kerel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D Niels?
|
Moet haast wel, ja. :D Ook door z'n reacties in dit topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |