![]() |
Hoe conversatie starten
Hallo
Ik ben overlaatst met mijn ouders en een vriend met zijn ouders naar een "schooletentje" geweest en er was daar een meisje aan het helpen bedienen en ik ben er eigenlijk verliefd op geworden...ik durfde het haar daar niet vertellen met al die ouders erbij en ik heb haar nu toegevoegd op facebook. Ik zou graag een conversatie willen starten maar ik zou niet weten hoe...zoals "Hey, je ziet er een toffe uit en zou je wat beter willen leren kennen" of "Hey, je was die ene die me bediend heeft bij dat schooletentje, herinner je me nog bij tafel 13?" Zoiets als dat. Ik heb heel weinig ervaring en omdat ik al bij een paar meisjes mijn kansen heb kapotgemaakt, wil ik het nu zeker niet doen. Heeft iemand tips? |
Wat je zelf al zegt. Wees gewoon eerlijk. "Ik had je gezien daar en daar en je lijkt me wel tof, heb je misschien een keer zin om wat af te spreken".
Als ze dan nee zegt heb je niets "kapotgemaakt". Voor het kapotmaken krijg je uitgebreid je kans bij een eventuele date. |
Ja misschien heb je wel gelijk. Dit is ook de eerste waar ik misschien nog een kans kan krijgen omdat ze niet zó populair is, en heeft weinig vrienden, bijna alleen vriendinnen, dus dan heb ik ook weinig concurrentie. Dus deze kans wil ik zeker niet laten voorbijgaan. Laten we hopen, het moet er ooit wel eens van komen he :p
bedankt voor de hulp! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |