![]() |
Wiet bewaren
Hallo, ik ben 16 jaar een woon nog thuis bij mijn ouders.
Al een tijdje blow ik. Sinds kort shop ik zelf en bewaar dit op mijn kamer. Eerst deed ik dit in een luchtdicht bakje in een la maar mijn moeder kwam daarachter en was hier niet blij mee. Nu wil ik het dus beter verstoppen en heb ik een boxje (zie foto) opgeschroeft alleen in dit boxjes past niet een heel luchtdicht bakje. Je ruikt die wiet er dus doorheen. Wie heeft enige idee hoe ik het geurloos in dit boxje kan bewaren? Alvast bedankt! http://www.villman.com/product_photos/sbs380_copy.jpg |
In een flesje met water. Althans, dat schijnt zo te zijn, pin me er niet op vast. En pot pindakaas kan ook, maar dat lijkt me vooral onpraktisch.
|
Er is ongetwijfeld een beter plekje te vinden in je huis waar het niet uitmaakt of het een beetje riekt.
|
Ik bewaar m'n drugs altijd in m'n portemonnee. Heb ik het altijd bij me en weet ik dus zeker dat ze het niet vinden.
|
Ik ken iemand die het altijd in zijn jas bewaard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het in een plastic zip-lock in een andere plastic zakje, ik heb de voering van mijn tas aan de rugkant vlak onder de bovenkant een klein beetje open gesneden en het hierin gedaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |