![]() |
Dames winterjas
Ik ben al een poosje op zoek naar een dames winterjas met bontkraag maar de meeste vind ik net iets te duur (€150 - €200).
Ik vroeg me af of iemand nog zn jas heeft die niet meer gedragen word.l en deze wel zou willen verkopen. Het liefst iemand in de buurt of ten zuide van nijmegen. Misschien is er ook wel iemand die een winkel in de buurt van nijmegen kent waar ze niet al te duur van dit soort jassen verkopen. (Ik bestel niet online) LittleCloud |
Is er niet een soort marktplaats/verkoophoek op Facebook?
|
Tegenwoordig heeft elke plaats wel zo'n hoekje. Dan verkopen mensen uit dezelfde woonplaats, of er vrij dichtbij, spullen die je dan kan kopen, maar ook kan verkopen.
|
Citaat:
|
Dat is jammer ja.. En van vriendinnen eventueel?
|
En anders toch online bestellen.. Dat is dan denk ik, nog de enige oplossing die er is. (En ik had gelezen dat je dat niet wilde, maar je opties worden vrij beperkt)
|
Je bent tot nu toe de enige die heeft gereageerd dus ik wacht eerst af misschien zijn er meer met tips, die zelf nog zn jas hebben of een winkel weten ^^
|
Er zijn wel meerdere modellen jassen met bontkraag en ook veel maten. Wachten tot iemand hier toevallig de juiste jas heeft zou ik niet doen ;)
|
Ik heb er toch maar eentje online besteld haha :P
http://www.leatherpalace.nl/bontjass...l#.VHcH8TGG-io Heb hem al binnen en ben er erg blij mee hahah |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |