![]() |
Wat als een jongen je zo kwetst?
Ik was 14 toen ik werd ontmaagd. Het was een one-night-stand met een jongen waar ik eerder al wat mee had gehad. Nadat we het gedaan hadden kwam ik erachter dat hij me niet leuk vond en dat hij geen vaste relatie met me wou. Ik vond hem wel super leuk, maar wou het,met dit als reden, niet meer met hem doen. Hij snapte niet waarom, toen ik het uitlegde reageerde hij rustig maar ik kon merken dat hij het jammer vond. Hij zei dat het alleen maar grappig was, dat we wel friends for benefits konden worden. Ik heb hem uitgelegd hoe ik erover dacht en dat hij me gekwetst had. Nu appt en snapt hij heel veel met mijn nichtje die ik helemaal niet mag. Wat moet ik nu doen?? Helpp me pleaseee. :confused:
|
Vervelend dat hij jou niet leuk vond en jij hem wel, en dat je daar pas later achter kwam!
Je hoeft nu niets te doen. Zowel die jongen als jouw nichtje mogen hun eigen keuzes maken, daar heb jij op dit punt niets meer mee te maken. |
Zeggen tegen je nichtje dat ie alleen op seks uit is.
|
Niet gekwetst zijn om niets en je nichtje erin laten stikken.
|
Hij vond je vast wel een beetje leuk als hij seks met je heeft gehad. Misschien niet zo leuk voor een echte vaste relatie. Dat kan natuurlijk. Is vervelend voor jou en dan moet je jezelf idd niet nog extra kwetsen door seks te blijven hebben. Dus dit is dan toch prima? Wat hij met je nichtje uitspookt moeten ze lekker zelf weten toch?
|
Citaat:
|
Ik heb mijn nichtje verteld dat ik een grote fout heb gemaakt, en dat zij niet dezelfde fout moet maken. Ik heb er ook bij gezegd dat ze het zelf moet weten. Ze heeft nog wel een tijdje met hem geappt, maar dat heeft ze nu beeindigd. Ze heeft gezegd dat het niks kan worden, en dat ze voor haar familie kiest in plaats voor een jongen.
|
Heb je ook je excuses aangeboden aan die jongen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |