![]() |
gedachten opschrijven
hee! :)
ik heb misschien een rare vraag >< maar ik ben op zoek naar mensen die hun gedachten willen opschrijven. gewoon letterlijk wat je denkt. het maakt niet uit wat het is want ik weet niet wie jullie zijn. dat is juist de bedoeling :P het kan iets zijn dat niemand mag weten of juist wel, waar je mee zit ook al zijn het misschien kleine stomme dingetjes :D dankjeee!! ;) x |
''Wat voor beleg zal ik morgen op mijn brood doen?'' :)
|
Ik vraag me nu af wat je met mijn gedachten wil doen.
|
Wat een kankerdom topic weer. Dat was mijn gedachte hè, dus ik spreek gewoon mijn gedachte uit.
|
Citaat:
|
Misschien is het het makkelijkst als ik iedereen die er anders over denkt gewoon verdrink.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me momenteel af waarom sommige mensen altijd zo moeten huilen om welke woorden andere mensen gebruiken. Ookal vind je het vervelend, leer te fucking relativeren en niet zo te whinen.
Mensen die zich storen aan andermans taalgebruik zijn in mijn ervaring instabiele papkindjes. Wat een goed topic eigenlijk! |
Ik vraag me af of reverend wel empathie heeft.
|
oke wtf..
ik wil dood |
Ah, wat een origineel topic!
|
Citaat:
Precies dit |
Citaat:
|
Het is wel toepasselijk voor mijn naam om hier te reageren, maar tegelijkertijd denk ik dat ik dit moment aan weinig interessants des. Dus ik denk dat ik maar opschrijf wat ik denk tijdens het opschrijven van wat ik denk.
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom zou ik het überhaupt moeten weglaten? Daar worden mensen met kanker niet beter van hoor. |
Ertur is zeker niet zo goed opgevoed,*knip*. Uit zo'n *knip* jeugd zou hij zeker de behoefte hebben om het woord 'kanker' te gebruiken. Dan houd je toch een gevoel over wat tussen medelijden en meerderwaardigheid zit met betrekking tot zo'n triest geval.
|
doe eens ff normaal hier. Flamen is nergens voor nodig, ook niet als iemand het woord kanker gebruikt op een manier die jij niet leuk vindt.
|
Nu ben ik wel benieuwd wat er stond :bloos: reacties als deze bewijzen de hypocrisie van de anti-kankergebruikbeweging. :yeah:
|
''Haha dat doe ik nou ook'' citeer ik uit m'n gedachtes
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |