![]() |
Vriend betrapt op snapchat
Hey,
Ik heb vandaag mijn vriend betrapt op snapchat...: hij heeft 29 'slettenprofielen' toegevoegd.. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.. |
Waarom zeg je niet gewoon tegen hem dat je dat gezien hebt en dat je het vervelend vindt?
|
Hoe heb je hem betrapt? Heb je in zijn telefoon geneusd zonder hem te vragen? Klinkt als een stabiele relatie (y)
|
Ik zou hem er niet mee lastig vallen.
|
hij moet toch ergends zijn seksuele gevoelens kwijt?
|
miss omdat jii t niet doet gebruikt die slettebakkies xD
|
Citaat:
|
@Casio; wat een kansloze reacties.
Dit hoort gewoon niet, als hij 29 'slettenprofielen' toevoegd zit er iets niet goed. Ik zou hem ermee confronteren anders blijf je er zelf mee zitten. Ongeacht je nu wel of niet stiekem in zijn mobiel hebt gekeken. |
Citaat:
|
Ik heb ook regelmatig een toepasselijke reden om iemand te bitchslappen, maar meestal houd ik dan rekening met andere mensen en doe 't niet.
|
Citaat:
|
Misschien ben jij een clown.
|
Pak zijn mobiel de volgende x en verwijder ze :$
Als hij er dan over begint, laat hem dan duidelijk merken wat jij er van vindt ;) |
Nou eh ik denk dat je in jouw geval de relatie beter kunt beëindigen.
Ja in mijn geval zou ik het niet doen maar in jouw geval is het beter van wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Als die jongen er niet over begint weet je dat ie er niet mee bezig is... Zegt die er wel wat over kun je inderdaad er wat van zeggen!!!! |
Nee het is dom. Je hebt met je takken van andermans persoonlijke items af te blijven...
|
Citaat:
Zeg bijvoorbeeld: Huh waar ken jij deze meiden van? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een relatie hebt willen de meeste mensen op elkaar kunnen vertrouwen ipv partners die in de telefoon rondneuzen
|
maar dan wil je ook geen partner die z'n plezier buiten de deur zoekt... equally wrong
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |