![]() |
GTST
Wie kijkt er hier GTST? Wat vinden jullie van de nieuwe acteurs? (Thijs, Anna, Darrel, Sacha)
|
Ik vind Thijs maar stom, ik vind Anna een domme slettebak (maar ik vind haar wel heel cute met Wiet), Darrel is een eikel, maar wel een domme spierbundel die we nog niet echt hebben in Meerdijk en Sacha is een domme doos.
|
God, wat positief weer :D ik ben wel heel blij dat Nick terug is :lief:
|
Anna vind ik inmiddels een stuk leuker. Vaak zijn ze bij de introductie van hun karakter best wel anders dan als ze eenmaal een tijdje in de serie zitten.
|
Anna vind ik ook minder stom inmiddels. Ze heeft gewoon commitment issues. Dat komt wel goed tussen haar en Wiet (Y) Ik vind Sacha echt hinderlijker worden met de minuut overigens, maar ik ben wel blij dat Noud weer een beetje een rol krijgt, meer dan 'wil je nog een biertje' en 'gaat het wel?', waarna hij weer verdwijnt.
|
Oh, ik kijk net gister en vandaag terug. Leuk dat ik gelijk heb (Y)
|
Thijs is nutteloos. Darrel is stom.
Anna vind ik leuk en Sacha gaat wel (y) En ik vind nog steeds dat de eerste Bianca terug moet komen, want zij was meer een hysterische drama queen |
Daryl is er alweer uit maar voor hoelang.
Anna heeft wel interessante verhaallijn met Wiet. Sacha weet ik niet of die er lang in blijft. |
Sacha heeft echt geen toegevoegde waarde.
|
Volgens mij begint Sacha's rol een beetje uitgespeeld te raken.
|
Nu al :D ik vind haar vanaf het begin al een domme doos (ik scrollde naar boven om te checken of ik haar überhaupt genoemd had en ik zag dat ik precies dezelfde woorden heb gebruikt :D). Ze had van mij wel te pletter mogen vallen ipv Ardyl.
Mag ik trouwens even zeggen dat ik Aysen en Sjoerd zo fucking cute vind? :lief: Ik voelde altijd een sexual tension tussen haar en Noud, maar blijkbaar zat dat tussen mijn oren. En gaat hij nou serieus weg? Nina zal hem toch wel op het laatste moment dramatisch de liefde verklaren en zo tegenhouden ofzo? |
Volgens mij is Noud al vertrokken. Ik denk misschien andere acteerklus ofzo.
En ja misschien proberen de schrijvers om Aysen wat vriendelijker te maken door haar en Sjoerd iets te laten krijgen. |
Sacha is echt zonde van de zendtijd.
Aysen en Sjoerd hebben echt 0 chemie, ik vind de combinatie totaal niet kloppen. |
En de zomerstop is weer ten einde, wie kijkt er nog?
|
Ikkkk
|
Maar ik ga niks spoileren, aangezien ik 3 afleveringen vooruit kijk :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |