Denkerius |
13-12-2014 14:20 |
Citaat:
Elin3 schreef:
(Bericht 33703275)
Als je graag vast wil houden aan jouw overtuiging helpt het enorm wanneer je iets met een meisje krijgt die ook gelovig is. Dat helpt haar waarschijnlijk om jouw standpunt te begrijpen. Als je een vriendin hebt, praat er dan over en spreek allebei uit wat je wel of juist nog niet wil doen. Denk ook voor jezelf na waarom je het niet wil/ mag doen. Alleen omdat het een regel is is vaak niet genoeg, in elk geval niet als je jezelf op haar soms aan je grens moet herinneren. Bedenk waar de grens vandaan komt en probeer voor jezelf te onderbouwen waarom die grens waardevol kan zijn.
|
oh hij heeft geen vriendin:
Topic liefde en relatie: veilige datingsites
Citaat:
Bobby1994 schreef:
(Bericht 33699012)
Welke datingsites zijn de beste? Hoe kan ik snel aan een meisje komen?
|
Topic liefde en relatie: Een kleurtje die liefde wil
Citaat:
Bobby1994 schreef:
(Bericht 33699001)
Hallo
Ik ben half Indonesische en half Indische jongen. Ik ben al een tijdje verliefd op een meisje van de school. Ik heb nooit eerder een relatie gehad dus om toenadering te zoeken is wel heel erg spannend voor mij. Ik ben wat getint en zij een boerinnetje. Dus misschien zit dat in mijn hoofd dat ze mij misschien zal negeren. Maar elke keer als we elkaar zien, dan hebben we een lacht op onze gezichten. Ik hou ook niet van als ze in een groepje staat, want dan ben ik veel nerveuzer. Hoe moet ik dit doen?
|
Citaat:
Bobby1994 schreef:
(Bericht 33699218)
Ik weet het echt niet. Ik kan gewoon niet, terwijl ik dolgraag een leuke vriendin wil. De zenuwen scheuren mij gewoon
|
Gezien deze quotes is bobby of een trol of mentaal een kind. Ten eerste je lijkt hier niet goed te weten wat verliefdheid is. Als je verliefd bent dan wil je, voor een paar dagen tot een paar maanden, absoluut niemand anders. Wat jij hebt met dat meisje van school is een crush. Verder maak je het best wel duidelijk dat je ieder leuk meisje wil en dat het eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt wie, maar te nerveus bent om daadwerkelijk iemand uit te vragen. Dan is mijn vraag aan jou, bobby, als het karakter van een meisje niet uitmaakt en jij weinig tot geen seksuele handelingen mag uitvoeren,
Wat wil jij in hemelsnaam in een relatie?
|