![]() |
eerder melden, betezz ja of nee
Heu guys,
Ik was maandag 1 sec te laat in de les. Dus ik moest me vandaag eigenlijk om 7.45 melden. Omdat ik vandaag pas om 09.50 hoefte te beginnen had ik gevraagd of ik ook op een andere dag me mocht melden. Resultaat: boze congierge. Nu wil de congierge dat ik me morgen om 7.45 ga melden. Maar morgen moet ik ook later beginnen. Zal k me wel of niet melden?! |
Wel of niet melden
Ja of Nee :D wtf |
Citaat:
|
Oke mss wat overdreven :bloos:
|
ik zou me melden om meer gezeur te voorkomen
straks moet je volg week elke dag vroeg melden |
Citaat:
Wat is het leven van een bovenbouwleerling toch zo fijn, telkens later beginnen maar wel later uit :o |
Wat je fijn noemt... Ik begin liever eerder en ben dan ook liever eerder uit, net zoals de brugklastijden, lekker strakke roosters enzo. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whazza ik ga me niet melden, het regent en ik kan mn regenpak niet vinden.
|
Dat wordt dubbel nakomen wss
|
Bad girl
|
Nee, een lieve man genaamd papa dook op die me midden in stad afzette. Toen ging ik hardlopend nr school en ik was zelfs 1min te vroeg, alleen heb nu geen tas en fiets bij me..
|
Talentvol hahaha :p
|
En daar kwamen de volgende uurtjes straf voor het niet meenemen van je boeken ;)
|
Gewoon melden, dan ben je er vanaf.
|
Citaat:
Ik heb mn boeken in mijn kluisje :D |
Bij ons kon je gewoon tegen de docent zeggen dat je je ging melden en dat vervolgens niet doen, waardoor niemand er nog naar omkeek, misschien een betere optie volgende keer?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |