| Coos1415 |
10-12-2014 18:38 |
Hij wil niets serieus
Hallo allemaal,
Zoals de topic al zegt: hij wil niets serieus. Ik ken hem al langer via via en we hebben over en weer wat geflirt. Hij is daar ooit mee begonnen en toen hield ik de boot af, omdat ik geen behoefte had aan daten of whatever. Een hele tijd later begon de gedachte weer te komen dat ik hem mss toch wel leuk vind en toen ben ik gaan flirten, hij flirtte terug.
Op mijn initiatief uit geweest, hij reageerde ook onwijs enthousiast op mijn uitnodiging. Leuke avond gehad. Niet gezoend. Ik wilde dat niet, omdat ondanks dat we elkaar al wat langer via via kennen toch onze eerste date was. Hij vond het voor herhaling vatbaar. Ik had daar nog wat twijfels over, maar ik liet hem merken dat ik zeker nog wel een keer wil daten.
Op zijn uitnodiging een week later weer op date. Gezoend (op mijn initiatief) in de bios :) Ik vond het een hele leuke date, en ik had nog niet nagedacht over hoe verder of zo. Ik bedoel het is de tweede date pas en we hebben dan dus een keer gezoend.
Hij begon aan het einde van de tweede date al met: "heb ik nu verwachtingen gecreeerd?" Dus ik was nogal flabbergasted dat ie daar al over begon. Ik ontweek zn vraag en zei dat ik daar even over na moest denken. Ik vroeg wel wat hij dan wil en hij reageerde dat hij niet op zoek is naar iets serieus.
Ik snap het echt niet. Dit soort onderwerpen bespreek je toch pas als je 8 dates heb gehad incl seks en het "serieus" dreigt te worden!? In ieder geval zou ik als ik een man was die alleen uit was op seks nog minstens een paar dates hebben gewacht met dit te zeggen en wss ondertussen wel seks gehad.
Ik snapte dus helemaal niks van deze "strategie" van hema zal naar zeggen. Dus ik dacht, musschien heeft hij me op deze manier gewoon gedumpt omdat hij denkt te weten dat ik het dan afkap. Maar hij appt me gewoon nog wel over alledaagse dingetjes enzo. So, I'm confused. Hij heeft me ook gewoon niet de tijd gegeven om te ontdekken wat ik nou precies van hem wil, want daarom wilde ik daten om te weten te komen of ik hem gewoon leuk, leukleuk of alleen leuk voor de seks vind.
Wat maken jullie hier uit op?
|