Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hij wil niets serieus (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1896331)

Coos1415 10-12-2014 18:38

Hij wil niets serieus

Hallo allemaal,

Zoals de topic al zegt: hij wil niets serieus. Ik ken hem al langer via via en we hebben over en weer wat geflirt. Hij is daar ooit mee begonnen en toen hield ik de boot af, omdat ik geen behoefte had aan daten of whatever. Een hele tijd later begon de gedachte weer te komen dat ik hem mss toch wel leuk vind en toen ben ik gaan flirten, hij flirtte terug.

Op mijn initiatief uit geweest, hij reageerde ook onwijs enthousiast op mijn uitnodiging. Leuke avond gehad. Niet gezoend. Ik wilde dat niet, omdat ondanks dat we elkaar al wat langer via via kennen toch onze eerste date was. Hij vond het voor herhaling vatbaar. Ik had daar nog wat twijfels over, maar ik liet hem merken dat ik zeker nog wel een keer wil daten.

Op zijn uitnodiging een week later weer op date. Gezoend (op mijn initiatief) in de bios :) Ik vond het een hele leuke date, en ik had nog niet nagedacht over hoe verder of zo. Ik bedoel het is de tweede date pas en we hebben dan dus een keer gezoend.

Hij begon aan het einde van de tweede date al met: "heb ik nu verwachtingen gecreeerd?" Dus ik was nogal flabbergasted dat ie daar al over begon. Ik ontweek zn vraag en zei dat ik daar even over na moest denken. Ik vroeg wel wat hij dan wil en hij reageerde dat hij niet op zoek is naar iets serieus.

Ik snap het echt niet. Dit soort onderwerpen bespreek je toch pas als je 8 dates heb gehad incl seks en het "serieus" dreigt te worden!? In ieder geval zou ik als ik een man was die alleen uit was op seks nog minstens een paar dates hebben gewacht met dit te zeggen en wss ondertussen wel seks gehad.

Ik snapte dus helemaal niks van deze "strategie" van hema zal naar zeggen. Dus ik dacht, musschien heeft hij me op deze manier gewoon gedumpt omdat hij denkt te weten dat ik het dan afkap. Maar hij appt me gewoon nog wel over alledaagse dingetjes enzo. So, I'm confused. Hij heeft me ook gewoon niet de tijd gegeven om te ontdekken wat ik nou precies van hem wil, want daarom wilde ik daten om te weten te komen of ik hem gewoon leuk, leukleuk of alleen leuk voor de seks vind.

Wat maken jullie hier uit op?

EZBlade 10-12-2014 18:47

Dat jij eigenlijk wel seks wilde en ervan baalt dat het nu klaar is.

Handig toch dat hij duidelijk is?

Reverend 10-12-2014 18:58

Citaat:

Ik snap het echt niet. Dit soort onderwerpen bespreek je toch pas als je 8 dates heb gehad incl seks en het "serieus" dreigt te worden!?
Niet als je na 1 of 2 keer afspreken al kan concluderen dat jij niet z'n type bent. Dus is het wel zo aardig dat hij je daarvoor alvast waarschuwt.
Citaat:

In ieder geval zou ik als ik een man was die alleen uit was op seks nog minstens een paar dates hebben gewacht met dit te zeggen en wss ondertussen wel seks gehad.
Ik heb liever gewoon geen seks en geen hoofdpijn van een chick achteraf. Dat iemand op zoek is naar seks betekent niet automatisch dat hij dan maar iedereen pakt. Zeker als diegene mogelijk geïnteresseerd is ben ik een stuk terughoudender.

Kernachtig samengevat is hij niet zo in jou geïnteresseerd en maakt hij dat terecht zo vroeg mogelijk duidelijk. Het zal je verbazen hoeveel bitches er zijn die denken dat ze opeens een mening mogen hebben als ze een keer met een dude in het bed duiken.

Coos1415 10-12-2014 20:08

Maar waarom kan hij dat gewoon niet zeggen: ik ben niet in je geinteresseerd. Mannen zijn toch altijd zo lekker duidelijk in tegenstelling tot subtiele hints van vrouwen...

En hij bleef mij daarna nog appen, terwijl ik al zoiets had van oke dit wordt niks...

Als hij niet geinteresseerd was zou hij toch geen moeite meer steken in mij appen?

EZBlade 10-12-2014 20:22

Hij kan je toch ook gewoon een tof persoon vinden, een keer met je zoenen en je daarna nog steeds een tof persoon vinden? Het is maar zoenen.

Reverend 10-12-2014 20:35

Citaat:

Coos1415 schreef: (Bericht 33700636)
Maar waarom kan hij dat gewoon niet zeggen: ik ben niet in je geinteresseerd. Mannen zijn toch altijd zo lekker duidelijk in tegenstelling tot subtiele hints van vrouwen...

En hij bleef mij daarna nog appen, terwijl ik al zoiets had van oke dit wordt niks...

Ik denk dat je gehersenspoeld bent met het idee dat mannen allemaal min of meer hetzelfde zijn. Is ook wel zo, maar lang niet op het hollywood-niveau dat jij hier uitdraagt. Als je wilt weten wat er in hem om gaat moet je dat aan hem vragen.

Citaat:

Als hij niet geinteresseerd was zou hij toch geen moeite meer steken in mij appen?
Jij appt uitsluitend met mensen waar je seksueel geïnteresseerd in bent?

-Marleen 10-12-2014 21:03

Citaat:

Coos1415 schreef: (Bericht 33700590)
Ik snap het echt niet. Dit soort onderwerpen bespreek je toch pas als je 8 dates heb gehad incl seks en het "serieus" dreigt te worden!?

Hoezo dit? :confused:

Erturkoetjelief 11-12-2014 01:19

Nou, hij heeft duidelijk geen problemen met er over praten, waarom jij dan wel? Vraag het hem gewoon. Volgens mij is hij gewoon vroeg duidelijk geweest, handig toch?

Sarah 11-12-2014 15:09

Ik vind het juist heel netjes van hem, om na twee dates vast te zeggen dat hij niets serieus wil. Als hij had gewacht tot na acht dates en seks zou het lullig zijn geweest als jij intussen allemaal gevoelens ontwikkeld had. Nu kun je gewoon kiezen: meer een friends with benefits gebeuren, of stoppen met hem te daten.

Qimm 14-12-2014 05:01

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 33701303)
Ik vind het juist heel netjes van hem, om na twee dates vast te zeggen dat hij niets serieus wil. Als hij had gewacht tot na acht dates en seks zou het lullig zijn geweest als jij intussen allemaal gevoelens ontwikkeld had. Nu kun je gewoon kiezen: meer een friends with benefits gebeuren, of stoppen met hem te daten.

Exactly!

Prue Halliwell 14-12-2014 21:17

Citaat:

Ik snap het echt niet. Dit soort onderwerpen bespreek je toch pas als je 8 dates heb gehad incl seks en het "serieus" dreigt te worden!? In ieder geval zou ik als ik een man was die alleen uit was op seks nog minstens een paar dates hebben gewacht met dit te zeggen en wss ondertussen wel seks gehad.

Wow, is een man eerlijk en netjes tegen je, begin je te zeiken dat hij je NIET gebruikt voor de seks!:confused:
Dit is 1 van de redenen dat ik vrouwen niet snap (ondanks dat ik er zelf ook 1 ben)

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33700601)
. Het zal je verbazen hoeveel bitches er zijn die denken dat ze opeens een mening mogen hebben als ze een keer met een dude in het bed duiken.

Ik haat het, maar ik moet je in deze gelijk geven, Rev! Ik heb het aan den lijve ondervonden! :facepalm:

Paranoide 16-12-2014 06:21

Citaat:

Prue Halliwell schreef: (Bericht 33704510)
Wow, is een man eerlijk en netjes tegen je, begin je te zeiken dat hij je NIET gebruikt voor de seks!:confused:
Dit is 1 van de redenen dat ik vrouwen niet snap (ondanks dat ik er zelf ook 1 ben):

Alle vrouwen in dit topic zeggen dat de TS dom aan het doen is. Waarom neem je haar als maatstaf voor het vrouwelijke geslacht, en niet hen?

Citaat:

Dit soort onderwerpen bespreek je toch pas als je 8 dates heb gehad incl seks en het "serieus" dreigt te worden!?

Je hebt te veel Sex and the City gekeken.

Citaat:

In ieder geval zou ik als ik een man was die alleen uit was op seks nog minstens een paar dates hebben gewacht met dit te zeggen en wss ondertussen wel seks gehad.

Misschien beschouwt hij seks wel als iets wat je in overeenstemming doet, in plaats van als iets wat je aan meisjes ontfutselt. :lampje:

Citaat:

Ik snapte dus helemaal niks van deze "strategie" van hema zal naar zeggen.

Geen strategie, gewoon communicatie.

Verder wat Sarah zegt.

Coos1415 16-12-2014 19:37

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33705961)
Je hebt te veel Sex and the City gekeken. .

Dat zal het zijn ;)

Prue Halliwell 17-12-2014 15:43

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33705961)
Alle vrouwen in dit topic zeggen dat de TS dom aan het doen is. Waarom neem je haar als maatstaf voor het vrouwelijke geslacht, en niet hen?

Ik weet dat dit gek gaat klinken, maar ik neem haar niet als maatstaf. Ik heb meer meisjes gekend die zo reageerde, dat is de reden dat ik zei dat ik af en toe niks van vrouwen begrijp. Ik had vollediger moeten zijn in mijn schrijven, daar heb je gelijk in.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.