![]() |
Geilste wat je hebt gedaan?
Ik vraag me af wat het geilste is wat jullie hebben gedaan. Mijn geilste ervaring is sex in een pashokje in een winkel toen ik met mijn ex kleren ging kopen. Ik moest een nieuwe broek hebben en we gingen samen het pashokje in. Toen mijn broek uit was ging ik op een krukje zitten dat in de hoek stond. Mijn ex had een jurkje aan dus ze kon makkelijk op mijn stijve gaan zitten en zo hebben we zachtjes geneukt zonder geluid te maken, want het was best druk in die winkel!
|
bioscoop, discotheek op de dansvloer, strand, bootje, langs de snelweg, op de auto, zwembad, efteling sprookjesbos. vliegtuig staat nog op lijstje voor ooit
|
Ik ben 13 en heb net voor het eerst heel erg goed de tijd genomen om me te vingeren natuurlijk al veel vaker gedaan, dus ik ging het eens goed doen en na 5 minuutjes ofzo begon ik echt heel hard te squirten het bleef maar komen echt best wel chill
|
Citaat:
|
Citaat:
Whahahaha niemand die raar keek? |
Triple headshot zonder scope.
|
Mijn ex was uit de Efteling gegooid om die reden. Je mag dus niet seks hebben in het sprookjesbos.
|
gevingerd worden in een bubbelbad :$
|
Gepijd worden in de bioscoop
|
OP de dansvloer van de disco, in de bioscoopzaal. Is er dan niemand in deze maatschappij die nog in de gaten heeft wat er in zijn omgeving gebeurt??!?!?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee was rustig zaal was bijna leeg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
K ging per ongeluk de jongens wc in en zag me ex. We hebben daar een lekker potje geneukt
|
Het geilste wat ik ooit gedaan heb heeft geleid tot een mop over aristocraten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Heb nog steeds met de aristocrats grap te begrijpen ;), had hem eerder wel is gehoord.
|
Ik had dat juist met bureaucrats Deadlock
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |