![]() |
Duits leren
Hoe kan ik Duits het snelst leren? Ik kan op dit moment helemaal geen Duits. Hoe doe ik dit?
|
op school?
|
wrm wil je duits leren
|
Duitstalige muziek en literatuur/ lectuur (begin met kinderboeken en tijdschriften met veel plaatjes.) Ik vind zelf de Duitse liedjes van Herman van Veen heel prettig om te luisteren, ook behoorlijk begrijpelijk (al heb ik wel 6 jaar Duits gehad op de middelbare school).
|
Ik wil Duits leren omdat in Duitsland wil gaan studeren. In Berlijn
|
Ik heb een link gegeven in je tandheelkunde topic. Daar staat ook in dat je taalcursussen kan volgen bij het Goethe instituut.
|
Goethe instituut
Ik kan helemaal geen Duits. Ik wil in Duitsland gaan studeren dus dan is Duits verplicht. Ik wil bij de Goethe instituut cursussen volgen maar ik weet niet als ik binnen 8 maanden genoeg Duits kan. Ik wil tot de B1 certificaat komen. Lukt het binnen 8 maanden om dat te behalen?
|
Als ik even google op websites over studeren in Duitsland, wordt meestal voor studeren aan de universiteit minimaal niveau C1 verwacht, soms B2. B1 lijkt me dus veel te laag.
Heb je opgezocht wat de studie die je in Duitsland wil gaan doen eist/verwacht? |
Ik heb je topics samengevoegd. 1 topic over dit onderwerp is voldoende.
|
Stel deze vraag op een Duitse website :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |