![]() |
ik hou van grote borsten alleen is dit zo erg dat.......
Hallo,
Ik hou zo van grote borsten dat het me niet uit maak van wie ze zijn ! Word geil als ze echt groot zijn maar het is zo erg dat de buurvrouw en lerrares niet veilig zijn. sorry maar voel me echt zo stom Of is dit normaal ?? |
Waarom zijn ze "niet veilig" dan?
|
Zolang je deze dames er niet mee lastig valt is het toch niet zo'n probleem?
|
Nou ik merk aan me zelf dat ik staar
er langsloop en er dan langs ga met me arm of zo |
"Er langs ga met je arm" als in "nog net niet aanraken"? Denk niet dat die dames daar erg gecharmeerd van zijn dus voortaan met je handen in je zakken er snel langslopen.
|
Ik denk dat ze wel veilig zijn.
|
Bij leeftijdsgenootjes mag ik er wel is aan zitten maat Hoe groter Hoe beter !!
|
Is normaal. Zou alleen oppassen met het 'per ongeluk' aanraken, is niet echt netjes en men is daar niet echt van gediend over het algemeen. Niemand zit ook 'per ongeluk' aan jouw piemel neem ik aan.
|
Ik zou met dat aanraken uitkijken inderdaad, wacht maar op de eerste die het aanmerkt als ongewenste intimiteiten.
|
Zaten ze maar aan mijn piemel hahaha
ja ik kijk ook wel uit maar kan het soms niet laten |
Toch gewoon jezelf beheersen. Zelfdiscipline is goed voor je en er zijn nu eenmaal grenzen. Goede training voor als je een vriendin krijgt, zij zal ook op bepaalde gebieden grenzen hebben en die dien je ook te respecteren. Hoe graag jij ook over die grens heen wil gaan, dan moet je je ook inhouden ;)
|
Heb ik ook, ik zit bij elke vrouw/ meid na te denken over hoe ze eruit zouden zien zonder kleren....
(bij elke vrouw/meid die er nog een beetje uit ziet) |
Nadenken over hoe mensen eruitzien zonder kleren mag. Die mensen zomaar seksueel aanraken mag niet.
|
Citaat:
|
Ik heb sinds kort een lief ze heeft ook wel hele grootte.
Tip: zoek een lief als je geen hebt en dan kan je er zo veel aanzitten als je wilt (Ik toch) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Waar is Ertur in dit topic :s
|
Ik neem dit al niet serieus volgens mij weer een of andere lulkoekverhaal
|
Citaat: