![]() |
Scooter aanschaffen
Goedemiddag,
Ik wil een scooter gaan aanschaffen, gewoon 1tje die 25km kan. Zelf ben ik hier niet zo bekend in, alleen Vespa, maar die zijn onbetaalbaar. Weet iemand wat een goed merk is? Ik zoek een goede 2e handse. Als ik zo op marktplaats kijk zit het zo rond de 600-900 euro. Iemand suggesties voor een goed merk? |
Als ik op marktplaats zoek naar snorfietsen dan beginnen de leuke modellen al bij €150,-? Waarom moet het een scooter zijn en niet gewoon een mooie Puch of zoiets?
|
SCOOTER (y)(y)(y)(y)(y):cool::cool::cool:
|
Zeker geen SNOR nee(n)(n)(n)Wat voor scooter zoek je eigenlijk? Zo'n retro ding of strakke ragmachine? die retros zijn echt duur. Syms en Killerbees zijn wel cool, maar moet je ding zijn. Doe mij maar een kymcootje! Als je ze op marktplaats zoekt weet je nooit hoe ermee om is gegaan. Vriend van me heeft dit gedaan en stond elke maand bij de garage. Nieuw zijn die krengen reteduur:mad::eek:.
|
Natuurlijk wel snor. Geen helm, genieten van het weer en als het ding 35 loopt kraait er geen agent naar.
|
Snorscooter dan! ;) Beste tussenoplossing :D
|
Citaat:
|
Dead een puch is idd een goed idee. Maar aanlopen / aantrappen is ook niet ieders ding. Maar de onderdelen zijn belachelijk goedkoop. Ik kocht mijn puch (compleet!) voor maar 75 euro.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |