Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd op een jongen, maar hij heeft een vriendin. help? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1896550)

Chayenne95 17-12-2014 20:02

verliefd op een jongen, maar hij heeft een vriendin. help?

Hallo, de titel zegt het al.. Ik ben langzaam verliefd geworden op een jongen die al in een relatie zit. :hmmm: hoopte natuurlijk dat dit mij nooit zou overkomen. Hoe meer ik van hem zag, hoe meer ik dacht.. Dit zoek ik nu in een jongen.

Even voor de extra informatie, hij is geen vriend van mij ofzo, het is dus niet zo dat ik meer ben gaan voelen voor een goede vriend door een leuk moment of zo iets. Deze jongen weet niet dat ik verliefd op hem ben.

Nou vind ik het absoluut niet de bedoeling om invloed uit te willen oefenen op de relatie die hij nu heeft. Dus ik maak hier geen werk van. Stel dat ik dat wel zou doen, hij zou daar ook nooit in mee gaan omdat hij een vriendin heeft, maar dit maakt hem dus ook juist weer zo oke! Ze zeggen namelijk wel eens van, als een jongen dat doet moet je hem helemaal niet willen.. Maar dat is het hem nou juist... Zelfs dit doet hij dan goed hihi

Wel vind ik het erg moeilijk om hier zelf mee om te gaan... Iemand tips?

Alvast bedankt

ZaadPlantje 17-12-2014 21:37

Los laten. Sorry maar hij is al bezet. Als je geluk hebt gaat het binnenkort uit. En met minder geluk moet je toch echt een ander zoeken. Veel suc6 trouwens.

Elin3 17-12-2014 22:25

Los laten. Als het geen vriend van je is ken je hem ook niet heel goed en heb je vooral het beeld van hem in je hoofd hoe jij hem graag zou willen. Of zeg ik nu dingen die niet waar zijn...?

bierkoning 18-12-2014 06:58

Citaat:

TheSkiller schreef: (Bericht 33707514)
Los laten. Sorry maar hij is al bezet. Als je geluk hebt gaat het binnenkort uit. En met minder geluk moet je toch echt een ander zoeken. Veel suc6 trouwens.

Dit idd. Maar beter vergeet je hem!

Reverend 18-12-2014 12:29

Hem een keer apart nemen en liegen over wat z'n vriendin allemaal doet.

Prue Halliwell 18-12-2014 15:07

Ik voel mij verplicht om je te vertellen dat de tip van Reverend slechts een quickfiks is, waardoor je misschien 1 leuke avond hebt, maar dit geen basis is voor een goede, stabiele relatie, tenzij dit je doel is! Dan zou ik zeggen; de tip van Reverend!

ZaadPlantje 18-12-2014 22:13

Citaat:

Prue Halliwell schreef: (Bericht 33707798)
Ik voel mij verplicht om je te vertellen dat de tip van Reverend slechts een quickfiks is, waardoor je misschien 1 leuke avond hebt, maar dit geen basis is voor een goede, stabiele relatie, tenzij dit je doel is! Dan zou ik zeggen; de tip van Reverend!

Reverend is gewoon baas!

Chayenne95 19-12-2014 23:00

Nou ik vertrouw het meeste op het los laten helaas. Wel denk ik dat ik hem best goed ken, maar niet goed genoeg om zeker te zijn.. Maar laat ik het zo stellen, als hij geen vriendin had, had ik graag wat af gesproken. Ik gun het hen echt wel, maar ergens voel ik wel zoiets van... Wie weet zijn zij een keer niet meer samen als het niet goed blijkt te werken. Wie weet is het dan de moeite waard hem toch beter te leren kennen.

Chayenne95 19-12-2014 23:05

Ik heb niet het idee dat ik hen zie zoals ik graag zou willen. Ik ben niet zo snel zo enthousiast.. Ik vind het advies van reverend ook niet echt iets voor mij. Toch bedankt voor de moeite hihi, al ZOU ik dat doen... Hij is te serieus ervoor, en ik ook trouwens ... Probeer maar los te laten.. Bedankt allemaal

Chayenne95 19-12-2014 23:06

Ik ken zijn vriendin ook niet trouwens. Alleen van een foto

patrick1495 19-12-2014 23:39

probeer met andere jongens om te gaan en miss vergeet je hem dan iets beter ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.