![]() |
[Poll] Abortus
Zie poll.
|
Hoi nrlaan, de kantine is de andere kant op
|
Prima zo vrij als het nu geregeld is.
met een optie tot na het 3de levensjaar :bloos:(y) |
Beetje idioot dat het alleen in een noodsituatie mag, maar dat de vrouw zelf mag bepalen of het een noodsituatie is of niet. Zeg dan gwn dat het altijd mag en haal dat woord 'noodsituatie' uit de wet.
|
Zou verplicht moeten worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er komen straks toch voedseltekorten. Aan de andere kant vergrijzen we bij de vleet, maar om dan maar kindjes op de wereld te brengen die eigenlijk in ellendige situaties op moeten groeien is ook weer zowat, denk ik.
|
Nou, we zitten allemaal wel lekker op een lijn.
|
Mag natuurlijk nooit. Voorkom het zwanger worden als je geen kinderen wil hebben.
|
Prima zoals het is. Zelfs double dutch kan n ongeluk hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog iemand een hapje?
|
Citaat:
|
Trolvoedsel.
|
Ik ben bang dat Pr0xy serieus is...
|
Citaat:
|
Ik gaf dan ook alleen antwoord op de vraag van wat er dan een hapje genomen moest worden stelletje poeproerders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of een gat in je condoom ofc
|
Citaat:
|
Wat iemand er ook van vindt in dit topic. We leven nou eenmaal in een land waar dit soort situaties perfect worden opgevangen. (y)
|
Perfect zou ik nu ook weer niet zeggen
|
Oh god meneer heeft weer een of ander gek vlaams woord wat beter is hoor :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind abortus een vrij naar iets en zou er zelf geen gebruik van maken maar dat vind ik voor mezelf. Het bestaat nou eenmaal en anderen mogen lekker zelf vinden wat ze er van vinden. Ook denk ik dat het nog een vrij okeeje manier is om een probleem op te lossen. Ik denk dat, wanneer het niet zou bestaan, er dingen zouden gaan gebeuren met breinaalden enzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt. Verbogen kleerhanger is nu weer in. Retro.
|
Citaat:
|
Up voor Proxy's bekrompen standpunten.
|
Ik wil iets anders, namelijk verplicht in een aantal gevallen (Y)
|
Uiteraard respecteer ik Pr0xy's mening volledig.
|
Citaat:
|
Mijn mening is dat jij bekrompen bent. Jij was toch degene die alle meningen gelijkwaardig vond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anders namelijk vrijer dan nu. De overheid zou het subtiel moeten aanmoedigen.
Dat hele 'alleen als je verkracht bent' vind ik iets raars. Of je vindt dat abortus moord is, of je vindt van niet. Als het moord is, mag het nooit. Maar het is geen moord, dus wat mij betreft mag het altijd. |
iedereen gewoon kunstmatig steriliseren en bij bewijs van goed gedrag, verantwoordelijkheid en fatsoenlijke financiële situatie toelaten om een test te doen of men geschikt is voor het ouderschap. Als men hiervoor slaagt dan wordt de sterilisatie opgeheven en mag men verder met kinderen werpen.
|
Schrödinger mag overigens de betreffende test samenstellen.
|
tijd om Idiocracy maar weer eens op te zetten :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |