![]() |
Nog nooit verkering gehad
Heeey iedereen.
Ik heb hulp nodig ik ben een meisje van 14 en heb zoals de titel het al zegt ik heb nog nooit verkering gehad.terwijl iedereen uit mijn vriendenkring wel een vriendje heeft of heeft gehad en ze iedere dag op het plein staan te zoenen met hun vriendje. en bijna iedere avond droom ik dus dat ik een vriendje heb dit maakt mij erg onzeker :'( ik weet niet wat ik moet doen heeft iemand tips voor mij :s Groetjes.. Lizzy |
je bent nog jong maak je niet druk. iedereen overhaast het tegenwoordig en na 2 maanden is het dan vaak alweer voorbij.
gewoon plezier hebben en met jongens omgaan en dan vind je vanzelf een leuke jongen. |
Maak je niet druk.
Ik ben een jongen van 14 en heb 1 keer verkering gehad. (Liep niet helemaal goed, maar dat doet er niet toe) Maar je hebt nog tijd zat Gr Thijs |
Toen ik in de eerste klas zat had de halve klas enig ogenblik verkering met elkaar. Mijn eerste vriendin had ik pas toen ik 17 was. Daar is niets mis mee.
|
Dat spreekt juist in je voordeel.
|
Geniet er lekker van dat je single bent, veel van de relaties van jouw vriendenkring lopen toch nergens op uit, veel mensen zijn op die leeftijd nog helemaal niet op zoek naar/ toe aan een serieuze relatie. Je wordt er heus niet gelukkiger van als je een relatie hebt, puur om het hebben van een relatie, of om er bij te horen. Als je een goede relatie hebt is het inderdaad hartstikke leuk, maar zoek niet naar een relatie. Kom je een leuke jongen of een leuk meisje tegen waar je gevoelens voor hebt, prima, ga ervoor! Maar een relatie hebben puur omdat je een relatie wil leidt over het algemeen niet tot hele duurzame relaties ;)
|
Citaat:
waar kom jij vandaan ? ik hellendoorn groetjes een single jongen _O_ |
Citaat:
|
Denk van wel;)
|
Dankje wel iedereen voor de reacties ;)
en een single jongen haha ik woon ik limburg xD |
Ikke in noord Brabant
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha srry hoor
|
Het is het stomste antwoord dat je kunt krijgen maar het is wel waar: dat komt vanzelf wel. Ik wilde ook heel erg graag een vriendje op m'n 14e, en uiteindelijk kreeg ik die pas toen ik 16 was. en dat was ook nog eens na 3 weken alweer uit.
maar dat je nu nog geen vriendje hebt gehad wil niet zeggen dat jij niet leuk bent, je bent gewoon nog geen jongen tegengekomen waar het mee klikt. |
Citaat:
|
ik ben 17 jaar..
nog nooit een relatie gehad nog nooit gezoend.. maak je nog geen zorgen. :) |
Hey lisa 11,
Maak jij je maar niet druk. Op die leeftijd had ik ook nog geen vriendin. Ik kreeg echt een goede relatie toen ik 18 was daar heb ik anderhalf met die meid gehad. Alleen ik moest het uitmaken omdat zij geen tijd had. En nog wat dingen. Maar jij bent nog jong. En ik begrijp dat je iedereen verliefd zie en dan denk ik wat doe ik verkeerd. Komt allemaal goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |