![]() |
Zus heeft een vriend
Hallo allemaal,
Mijn zus heeft sinds kort een vriend, en ik denk dat ze een beetje.. teveel bij hem is met haar hoofd. Ze denkt en doet niks anders en ze gaat er elke dag heen. Ik vind dat ze ook nog aan haar eigen leven moet denken, en ik wil gewoon niet dat hij haar straks zat is omdat hij geen ruimte krijgt. Moet ik er wat van zeggen? want ik wil haar ook geen pijn doet. Ik hoop dat iemand me kan helpen :s |
Heey,
Mijn zussen hebben ook allebei een vriend,die ze behoorlijk vaak zien e.d. Als ik jou was zou ik er niks van zeggen,want dat gaat wss niet helpen. Als het fout zit,komt ze er vanzelf achter,want ze is blijkbaar behoorlijk gek op hem,en dat houd je gwn niet tegen. Als je er echt mee zit,kun je het er misschien een keer met je ouders of andere broers/zussen over hebben,en samen naar een oplossing zoeken. |
Lijkt me niet jouw zaak of probleem.
|
Citaat:
"Mis" je je zus? |
Ja wel een beetje maar dat vind ik niet zo erg als ze zo gelukkig is :), misschien is het idd niet mijn probleem.
|
Dat gedrag is min of meer inherent aan stuitertje verliefd zijn. Waarschijnlijk zal dat op den duur afnemen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |