![]() |
vraagje aan alle meiden!!!
Hoi meisjes,
Ik vroeg me af waarom de meeste meisjes zichzelf niet willen of durven te vingeren? Ik praat met best veel meisjes maar iedereen durft het niet, weet niet hoe of heeft er geen behoefte aan. Hoe kan dit?? Alvast bedankt! |
Ik doe het wel
|
Ik doe het wel hoor x
|
Ze willen en durven alles prima. Ze vertellen 't alleen niet aan jou.
|
Is ook een prive zaak. Dus logisch dat ze dat jou niet vertellen.
|
Citaat:
|
Ze vinden jou waarschijnlijk een beetje eng. De meeste bitches vingeren gewoon.
|
Die meisjes zijn ofwel jong en onervaren, of ze liegen gewoon. Ik had vroeger ook niet zomaar aan iemands neus gehangen of ik masturbeer of niet.
|
Citaat:
|
ik doe het ook
|
ik doe het ook hoor, maar ik vertel het niet aan anderen. het feit dat ze het je niet zeggen is omdat het iets heel persoonlijks en intiem is.
ik denk dat de meeste meisjes zichzelf wel vingeren hoor, dat hoort er nu eenmaal bij |
Citaat:
|
ik doe het ook, maar ik vertel idd ook niet dat ik het doe.. vertel jij dan wel aan iedereen dat je dat doet?
|
op welke leeftijd begonnen jullie dan eigenlijk ?
|
13, jij?
|
ik vinger mezelf niet haha:P
maar toen ik 12 of 13 was denk ik ongeveer. |
doen we wel hoor. praten er alleen niet zo vaak over. niet iedereen praat over alles zeer open.
|
:lief:Ik weet nii hoe ik dat moet doen. Kan iemand me tips geven??
|
Kijk in andere topics
|
Citaat:
Citaat:
Soms een hele week elke nacht en soms sla ik een dagje of weekend over Als ik een weekend oversla is het de keer daarna veel intenser enzo |
Sommige weten gewoon nog niet wat ze missen, de een is daar ook vroeger mee dan de ander, en dan is er inderdaad nog de mogelijkheid dat ze dat liever niet met je delen. Niet zo vreemd allemaal ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |