![]() |
17 jaar en Grijs haar
-
|
Tja, grijs worden is erfelijk, en behalve je haar verven doe je er niets aan. Je zult er dus mee moeten leren leven
|
Apart
|
Ik had ook een paar grijze haren op m'n hoofd, Zie ja haast niet.
Ik kende ook iemand die had op z'n 20ste al een bos met grijs haar. Maar mischien moet je het bij kleuren of met een kapper ofzo praten wat je het beste kunt doen. |
Beter grijs dan geen haar meer!
Je kunt het verven (waarom wil je dat niet? :confused:), je kunt jezelf kaalscheren als je het echt niet wil zien of je kunt een pruik gaan dragen. Of je accepteert dat het grijs is, het is in het begin misschien een beetje vreemd, maar er zijn meer mannen die vrij jong grijs zijn. |
Hoe grijs is je haar? Helemaal grijs of slechts plukken? Bij sommige mensen staat grijs echt heel tof, zeker als het er beetje platinum-zilver achtig grijs is.
|
Het ligt er ook nog aan hoe grijs, en het verschil tussen blond en grijs is soms nog moeilijk te zien. Ik heb rood haar en vind ook wel eens verdwaalde grijze haar. Zolang het daar bij blijft, is he tniet iets om je druk om te maken, denk ik. Hier en daar een haartje heeft iedereen wel eens.
Als het echt al plukken zijn, kan ik het me heel goed voorstellen dat je het vervelend vindt en zou ik toch overwegen het te verven. Als je het goed laat doen, ziet dat er heel erg natuurlijk uit (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |