![]() |
wel of niet scheren - trimmen
Tegenwoordig is het meer standaard dat meisjes intiem zich kaal scheren, bij jongens wordt dit ook steeds meer mode.
Waarom is dit eigenlijk, ik vind kaal ook mooier, maar waarom zit er daar dan haar. waarom scheren jullie je, of waarom juist niet? |
Ik scheer alles af :) vinden vrouwen beter :)
|
Dat is niet standaard ook niet de mode. Ik weet niet waar je dat op baseert, maar het is in ieder geval onzin.
|
Gewoon zomers scheren swinters bijknippen
|
Alles eraf is veel fijner, frisser en hygiënischer en waarom we daar haar hebben heeft te maken met waarvan wij afstammen de apen heeel vroeger was alles op ons lichaam behaard dat is nu nog steeds zo maar alleen niet meer heel erg behaard je hebt nu nog steeds overal haar behalve op je hand en voetpalmen.
|
Volgens mij wordt het weer '''in'''' om juist wel schaamhaar te dragen. In mijn wereld is het in elk geval wel mode. Ik douche elke dag dus ik ben fris, heeft niets met wel of geen schaamhaar te maken.
|
Sws bijknippen/trimmen, scheer je als je da wil. Gewoon goed bijhouden
|
Ik laat tot nu toe gewoon alles groeien. Van bedpartners heb ik er nog geen kritiek op gehad, in ieder geval, dus ik zie ook niet echt een reden om me daar beneden te scheren. :P
|
Citaat:
|
Ik weet niet waar jullie vandaan halen dat het mode is, maar het gaat er uiteindelijk om wat jij (en je partner) het prettigst vind(en), de rest maakt niet uit. Bij beffen/pijpen is het meestal fijn als de ander kaal is, dat vind ik zelf tenminste.
|
Zelf heb ik een paar keer gehad dat ik met een meisje sex had en ze echt een volle bos had, met beffen vindt ik dat toch niet zo fijn, kaal hoeft niet, maar een volle bos beft gewoon niet zo lekker vindt ik. Ik kan me voorstellen dat als een vriendin je pijpt ze er net zo over denkt, al heb ik het nooit gevraagd..
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Persoonlijk ben ik geen fan van haar overal, dus ik denk dat ik dat doe puur omdat ik er vies van ben (Hygienefreak), weet niet of het mode is, ik doe het voor men eigen redenen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |