![]() |
Incest
Hoe denken jullie over incest? Vader-dochter broer-zus etc
|
|
Vies.
Maar als andere mensen daar vrijwillig aan doen, en die mensen zijn besluitbekwame volwassenen, en er is daarbij geen sprake van een scheve machtsrelatie of een kinderwens die ze met elkaar willen vervullen, dan kan het me verder niet zoveel schelen. |
Ik vind dat echt fout en zeker met je ouders ofso een nicht of stiefzus kan ik me nog wel voorstellen maar zoek maar gewoon iemand buiten de familie
|
Voor 90% van de vragen geld wat mij betreft ook hier, als alle betrokken partijen er vrede mee hebben en er plezier bij hebben, waarom niet zou ik zeggen. Binnen het gezin zou ik het niet aanraden, maar met (achter)neven/nichten waarom niet als ze er happy mee zijn.
|
Hoort niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me tog niet zo goed idee
|
Citaat:
|
Waarom haast onmogelijk? :confused: Ik ken heel veel voorbeelden van mensen met gescheiden ouders waar iedereen op zichzelf woont.
|
Mijn persoonlijke mening is van mij mag seks hebben met wie je maar wil mits beide partijen er mee eens zijn natuurlijk. :D
|
Ik vind het niet normaal en best een beetje ziek en gestoord. Wat homo"s er van vinden weet ik trouwens niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |