![]() |
google play store
Hallo allemaal ik heb een probleempje ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar er staat geen Google play store op Alleen mobo market waardoor ik er dus geen YouTube op kan zetten en andere apps kunnen jullie mij helpen???
PS... ik weet niet of ik het bij de Goede thema heb gezet Groetjez Lizzy |
Wat je zou kunnen proberen is een apk bestand downloaden die ervoor zorgt dat de Google Play Store wordt ge-installeerd. Die kun je via deze link downloaden.
Je kunt dat bestand gewoon met je telefoon downloaden en openen. Ik hoop dat dit werkt... |
Heb je wel een Android besturingssysteem op je telefoon?
|
Ja mijn telefoon heeft een Android besturingssysteem dus ik vind het noga raar dat er geen Google play store op staat :/
|
Citaat:
maar toch bedankt! |
Waar heb je de telefoon gekocht? Kan je er mee terug naar de winkel?
|
Welke telefoon heb je
|
Ja, dat zoiu ik ook graag willen weten.
Want dat maakt het onderstaande, iets eenvoudiger. Citaat:
]tabletsmagazine Citaat:
|
Het is belangrijk om te weten welk toestel je hebt, en welke Android versie dat toestel gebruikt.
Chinese fabrikanten soms geen play store, al kan je die wel downloaden van XDA of apkmirror.com |
Het probleem zit hem erin dat dit vaak voorkomt bij goedkopere telefoons uit China, ze gebruiken dan wel Android maar de play store zit er niet op. Je kan het beste misschien even Googlen op je telefoon naam en dan met play store erbij.
|
Vergeet niet bij je instellingen downloaden uit onbekende bronnen aan te zetten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |