![]() |
vibrators
waar kan ik een goede vibrator kopen die niet al te duur is en ik wil het liever in een winkel zelf kopen want mijn ouders vragen naar alles.
en ik ben nu 15 bijna 6. en ik heb het ook al vaker gedaan met een douchestraal en vingers maar na een tijdje gaat de douchestraal pijn doen rondom het gebied van mijn clit. |
Citaat:
|
sorry bedoelde 16 haha (facepalm)
|
Etos.
|
Kruitvat of inderdaad etos ik heb gehoord dat je ze daar kan kopen of bij een goede vriendin waarbij het wel mag wel daar je dildo te laten afleveren
|
Ik zal naar een sexshop gaan dan heb keuze en informatie er over .
|
Met een oude elektronische tandenborstel en een stuiter balletje kom je al een heel eind
|
Citaat:
Ik zal alleen wel een stuk rubber smelten en dat in een leuke vorm om de tandendinges doen. |
Maar contant geld pinnen en daar een vibrator bij de etos/kruidvat kopen als je wil dat je ouders het niet weten. Maar dan vinden ze dat geluid dat uit je kamer komt wel interessant. Wat is dat? Een oude elektrische tandenborstel? Of..? :D
|
:Dnee hoor zo moeilijk is het niet! gewoon stuiterballetje op de tandenborstel prikken
|
Citaat:
|
oud topic...
|
Citaat:
|
Een goedkope vibrator heeft gegarandeerd meer giftige weekmakers dan een stuiterbal.
Kinderspeelgoed wordt streng gecontroleerd op schadelijke stoffen, maar bij seksspeelgoed ontbreekt alle regulatie. Daar is onze overheid helaas te rechts en conservatief (c.q. onverschillig en preuts) voor. Als je iets koopt, doe dan iets van een goed merk, bijvoorbeeld Fun Factory. |
Citaat:
Heeft ook mee te maken dat kinderen afentoe zo n stuiterbal zien als kaugumbal dus ja daar hou ik rekening mee |
En seksspeeltjes worden nooit ergens in gestopt, bedoel je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede bestaan er seksspeeltjes die specifiek bedoeld om in je mond te doen. Denk aan ballgags, vibratortjes die je kunt gebruiken tijdens orale seks, etc. Ten derde - in je vagina/anus zitten ook gewoon slijmvliezen, net als in je mond. Dus bij vaginaal/anaal gebruik van giftige seksspeeltjes lekt die troep via je slijmvliezen ook gewoon je lichaam binnen. Ten vierde, onveilige seksspeeltjes lekken chemische stoffen die op veilig speelgoed terecht kunnen komen. Of ze produceren gas dat slecht is voor je longen. Nogmaals, er is geen overheidsregulatie dus er is geen controle op veilige chemische samenstelling. Van de goedkope speeltjes is niet eens bekend wat erin zit. Verder vind ik 't raar dat je überhaupt giftige stoffen in gebruiksvoorwerpen wil verdedigen, maar oke. |
Zie ook dit topic voor foto's van hoe giftig speelgoed eruitziet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |