![]() |
help!! wat moet ik doen hoe krijg ik haar terug??
Beste leden,
zouden jullie mij willen helpen met mijn probleem een tijd geleden is het uitgegaan met me ex, maar toen kwam ze ermee dat ze me mist enz. toen kwamen me gevoelens voor haar naar boven, voelde me echt niet goed, maar nu praat ik weer met haar en nu zegt ze dat ze het niet meer weet of ze het wil en dat ik moeite moet doen maar dat doe ik ook maar wat moet ik doen, hoe win ik haar terug? |
Dus ze zegt dat ze je mist, en daarna dat je moeite moet doen en dat ze het niet meer weet?
Duidelijk: je wilt haar echt niet terug. Vergeet haar en zoek een ander. Vermijd contact met haar. |
Ik ben het eens met Ertur,
ze zoekt eerst weer contact, en wil dan dat jij moeite gaat lopen doen... Dat is een beetje de omgekeerde wereld hé? |
Citaat:
|
nee we hadde wel contact maar toen kwam ze ermee dat ze me nog misde enzo
|
Ja tuurlijk, persoonlijk vind ik dat ze makkelijk praten heeft omdat zij jou moeite laat doen terwijl zij jou terug wil.
Een relatie moet van twee kanten komen anders werkt het niet en dat is hier ook het geval. Zowel jij als zij zouden moeite moeten doen om elkaar terug te winnen en niet alleen zeggen dat jullie elkaar missen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |