![]() |
klaarkomen in de douche
Hoe verwijder je je eigen topics?
|
doet dat niet teveel pijn ~? lijkt mij overgevoelig misschien dat je daar niet klaar door komt,
of misschien moet je de straal en je vingers samen gebruiken .. x |
Oh haha. tjaa, als het sws al superlekker voelt dan is dat sws al goed! Alleen miss ligt nu t probleem meer psychisch dan lichamelijk (denk ik zelf dan). Miss omdat je lichamelijk gestimuleerd wordt zegmaar maar met je gedachten steeds denkt 'Nu moet ik komen, het gaat zo lekker ik moet nu komen ik wil nu komen' en dan gaat het niet werken.
Vergelijk het met iemand die moeilijk in slaap kan vallen, die gaat steeds denken 'ik moet slapen anders ben ik morgen heel moe, ik moet slapen!' vervolgens zit ie met zn hoofd bij die gedachte en zal t slapen alleen maar lastiger worden. dat dus misschien ;) |
Nee het doet geen pijn, moet ik dan aan iets geils denken?
|
Bijv. en denk niet dat je persee moet gaan komen, maar dat je t lekker zou vinden om te komen bijvoorbeeld.
|
Oke bedankt
|
kom je anders wel makkelijk klaar dan ?' mischien moet je je borsten er wel bij stimuleren of het laten doen is mischien ook wel spannend .. of naar een geile foto kijken ...
liefs |
Nee meestal duurt t ff voor dat ik klaarkom maar bedankt
|
Ik zou het niet weten, ik kom altijd wel
|
Jongens weten er duidelijk weer eens te weinig van af. Als de douche recht op je clit richt, kan het gebeuren dat je zo heftig gestimuleerd wordt, dat je niet meer klaar kunt komen. Dan ga je enorm trillen, maar op een gegeven moment houdt het dan gewoon op en moet je stoppen, zonder dat je nou echt klaar bent gekomen. Je kunt dan beter de straal er net naast richten, of je benen wat meer bij elkaar doen zodat het wat meer afgeschermd wordt. Teveel stimulatie is namelijk ook niet goed.
|
Citaat:
En wat ik vooral goed vind - beide onthouden zich van absolute uitspraken als 'teveel stimulatie is niet goed'. Terecht, want dat verschilt natuurlijk gewoon per persoon. |
Citaat:
|
Ik zou zeggen, de straal ietsje minder hard, misschien moet je erbij fantaseren dat je sex hebt met een leuke gozer of zo, en vinger jezelf tegelijk met je andere hand erbij.
Denk niet aan het perse klaar willen komen maar laat je gewoon meevoeren in een fantasie, dank lukt het vast wel om klaar te komen. Zo doe ik het als ik mezelf lekker aftrek. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |